ASSAIG PEL CONCERT A L’AUDITORI

Avui hem tingut la visita del director d’orquestra Alfons Reverté per assajar les peces que la setmana vinent hem de tocar juntament amb l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.

Aquest és el concert que havíem de fer el passat mes de juny i que malauradament, per motius aliens nostres, no va ser possible.
Però ara tenim una nova fita: 2 de desembre de 2015 a les 8 del vespre a l’Auditori de Barcelona. Tot un repte per a nosaltres!!!

En l’assaig d’avui hi tornava haver aquella il·lusió i satisfacció per poder realitzar el treball que tant d’esforç vàrem posar el curs passat. No cal dir que també un cert neguit i alguns nervis hi eren, fruit del respecte que ens mereix aquesta actuació.

Aquest article ha estat publicat en 4t, , , General, Pla Musical. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *