Primera trobada

La primera trobada d’aquest any s’ha fet dissabte dia 17 de desembre a l’Escola l’Assumpció. En ella han participat 61 alumnes de les tres escoles, Riumar, Sant Miquel i l’Assumpció.
S’han realitzat tres activitats i tres grups d’alumnes, un per cicle. Un dels esports era futbol sala, l’altre atletisme i l’altre paracaigudes.
Ha estat un dia molt ventós i algunes activitats s’han parat a les 12 h. i s’han fet jocs a l’aula de motricitat de l’interior de l’escola o una projecció de vídeo a la biblioteca.
Durant la trobada s’ha fet un esmorzar conjunt a les 11 del matí i hem gaudit de la presència del Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament, Antoni Martí i de la Comissionada del Pla d’Esports a l’Escola a les Terres de l’Ebre, Montse Trullén.
Considerem que la trobada ha estat un èxit ja que hem gaudit d’una gran assistència, malgrat el mal temps, i hem aconseguit passar un bon matí de pràctica esportiva, d’intercanvi entre els alumnes dels tres centres i de germanor.
Aquest curs es faran tres trobades del Pla d’Esports. Les trobades es fan entre els tres centres de primària del municipi i cada cop es realitzen en un lloc. El motiu de fer-les és per mantenir contacte amb els altres centre i promocionar l’esport com a activitat social, d’intercanvi i de col·laboració. D’aquesta manera les trobades es dissenyen de manera que tots els alumnes formin grups heterogenis, amb alumnes de totes les edats i tots els centre, afavorint així la relació entre els alumnes dels diversos centres. Durant les trobades es fan tres esports o activitats esportives i els grups van passant de forma rotativa en tots ells.

Quant a e3006873

L'escola Riumar som una escola pública a Deltebre, a La Cava.