Esports i ball… aquest curs més!

El Pla d’esports de l’escola Riumar ha incorporat, aquest any, la possibilitat de practicar el ball com a modalitat esportiva i lúdica.
D’aquesta manera s’ha creat un grup amb alumnes interessats en el ball, amb una programació de 2 sessions setmanals durant tot el curs. Els continguts i activitats que es treballaran van en dos vessants: D’una banda l’aprenentatge i pràctica de ball llatí, amb passos de txa-txa-txa, rumba-bolero, samba i d’una altra aprenentatge de coreografies ballades de cançons conegudes.
La monitora és Aida Bertomeu, ex-alumna del centre i que ha estat practicant i competidora de ball de saló.

Amb aquest nou grup del pla d’esports hem arribat a 40 alumnes participants.

De p esports 1112

Quant a fbertome

Sóc mestre d'educació especial, amb destinació a l'Escola Riumar de Deltebre. Estic llicenciat en Psicologia i actualment exerceixo de director al meu centre. Sóc de Deltebre i tinc 51 anys.