Segona trobada

El dissabte 24 de març, a l’escola Sant Miquel, es va organitzar la segona trobada del pla d’esports a l’escola, entres les tres escoles de Deltebre.
Van assistir uns 60 alumnes i es van realitzar activitats de promoció esportiva, amb grups per cicles formats per alumnes dels tres centres. Es van practicar els esports bàdmington, minibàsquet i tennis taula.
Es va fer un esmorzar per a tots els alumnes i una petita exhibició de ball del grup del pla d’esports que practica aquesta modalitat esportiva a l’escola Riumar.
Durant la trobada es va poder gaudir del nou casal de l’esport del que gaudeix l’escola Sant Miquel.

Quant a e3006873

L'escola Riumar som una escola pública a Deltebre, a La Cava.