Fem percussió amb el cos a 5è

El divendres dia 7 de juny als alumnes de cinquè de l’escola Riumar ens van enregistrar en vídeo per sortir al programa “Som petits artistes” del Canal 21 terres de l’Ebre.
Per al programa, el mestre Óscar ens va preparar un ritme amb el propi cos.
Una vegada entrevistats tots els alumnes, ens vam reunir a tots a l’aula de cinquè. Vam col·locar dues fileres de taules i ens vam posar drets al darrera. Quan estàvem preparats i concentrats ens van enregistrar reproduint el nostre fantàstic ritme. Vam reproduir-lo perfectament i ens van felicitar per haver estat tant originals i sincronitzats. Podeu veure i escoltar el nostre ritme a continuació.
Per acabar la nostra participació per al programa, ens van dir que cridéssim a l’uníson el nom del programa i així ho vam fer.
Aquell dia ens vam sentir com els famosos de la televisió. Va ser una experiència inoblidable. Tenim moltes ganes de veure el programa Petits artistes ja que nosaltres en som els protagonistes. Ens van dir que s’emetrà durant el mes d’agost. Així que esteu atents al programa per que aquest estiu la classe de cinquè serem els petits artistes del Canal 21.

Pintem el mural de l’hortet

Els alumnes de tots els cursos de primària, amb el mestre Óscar, han pintat el mural de l’hortet sobre un dibuix de l’alumna Roser de 4t. En primer lloc es va pintar la paret, posteriorment es va projectar el dibuix i es van marcar les lletres i dibuixos i, posteriorment, tots els cursos han anat passant i pintant el mural, lletra a lletra. Fins i tot els mestres han ajudat a acabar els detalls del dibuix.

La bateria a l’escola

Aquesta setmana totes les classes d’infatil i primària estem coneixen la bateria, un instrument de percussió indeterminada, que és molt més que solament pegar cops.

video

fotos

Manualitats de plàstica

Durant aquest trimestre els alumnes de Primària de l’escola Riumar, hem fet moltes coses, entre elles, hem treballat el Nadal. Hem decorat els passadissos amb arbres nadalencs, i hem fet manualitats per a regalar-les a les nostres famílies. Cada curs ha fet una manualitat diferent, i aquí teniu les fotos de tots el treballs.

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

6è: Pinten amb fruites

Els i les alumnes de 6è van realitzar una composició a base d’estampacions amb fruites i vegetals sucats amb pintura de dits de colors. Va ser una classe molt divertida i a més a més alguns dels treballs que en sortien eren força originals.