Nou espai per a la reflexió.

Aquest curs els alumnes de 4t d’ESO realitzen una assignatura que per a la majoria d’ells/es és totalment nova: FILOSOFIA. Com a novetat de l’assignatura, la majoria de les activitats i tasques les hauran de realitzar utilitzant un site. A mesura que avanci el curs, en aquest espai hi trobarem les reflexions i aportacions que alumnes de 4t faran tant a nivell individual com en grup sobre aquells temes treballats a classe.

Aquest espai no només pretén ser un lloc de treball i avaluació de l’assignatura, sinó també un espai obert a la reflexió i la opinió de determinades qüestions.

escola filosofia

Estic segura que al llarg de l’any tindrem la oportunitat de descobrir reflexions d’allò més interessants, per la qual cosa us animo a tots/es a fer un cop d’ull de tant en tant a aquest espai! Podeu accedir al site de filosofia clicant al següent enllaç:  https://sites.google.com/a/xtec.cat/filosofia-4t-eso/home