Cross Escolar

VI CROSS ESCOLAR LA GRANADA

L’escola Jacint Verdaguer, AMPA Jacint Verdaguer, L’ajuntament de La Granada i el Consell esportiu de l’Alt Penedès, organitza el proper diumenge 16 de novembre de 2014 el VIè CROS ESCOLAR de La Granada.

Després de molts anys, gairebé més de vint, es torna a organitzar un cross escolar al nostre municipi. El VI cross escolar de La Granada, es la tercera prova del circuit de curses que organitzen escoles d’altres poblacions de la nostra comarca.

Tant, des de l’escola, com l’AMPA, l’Ajuntament i Consell Esportiu, volem convidar a tot l’alumnat i a les famílies a participar d’aquesta festa esportiva, i tots plegats, fer que aquesta data sigui significativa al nostre calendari escolar d’ara endavant.

Anirem actualitzant la informació de les curses al bloc i al plafó d’esports del vestíbul de l’Escola. Així com, també des del bloc de l’escola realitzarem un seguiment i publicarem els resultats de tots els atletes del nostre centre que participen als diferents cros de la comarca.

CALENDARI DELS CROSS:

11 d’octubre del 2014: LES CABANYES

Díptic 4t Cros de Les Cabanyes by Escola Jacint Verdaguer

Resultats atletes

Categoria Pre-Benjamins Femenins 2007 7ª Classificada Laia Garriga
Categoria Infantil Masculi 9è Classificat Ismael Morilla.

18 d’octubre del 2014: SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS

Resultats atletes