C.Inicial

Tallers de Plàstica

Aquí teniu unes fotos on podreu veure la creativitat dels nostres artistes de cicle inicial.

TALLERS CI

ENS VISITA EL CREDA!
Durant la setmana cultural ens van visitar dues col·laboradores del CREDA i els alumnes de Cicle Inicial vam tenir la oportunitat d’entendre i d’aprendre com es comuniquen els infants sords.
Vam practicar l’abecedari, els nostres noms i ens vam assignar un signe a cadascún de nosaltres per poder-nos comunicar.
Vam gaudir moltíssim i volem agrair a la Gemma i la Carme l’oportunitat que ens van donar i que ens permet entendre les diferències i ser capaços d’empatitzar-hi.

CREDA CI

TREBALLEM COOPERATIVAMENT!!
Els alumnes de la classe dels Castellers hem treballat la piràmide dels aliments en equips cooperatius.

Cooperatiu 2n
FEM PINYA!

Hola!
Els alumnes de Cicle Inicial hem anat a Vilafranca a fer dos tallers d’allò més divertits.
Per anar a Vilafranca hem hagut d’agafar el tren que ha arribat amb una mica de retard. Anar amb tren ha estat tota una aventura!
Un cop a Vilafranca hem esmorzat fruita tots junts. Això ens ha ajudat a carregar el cos d’energia perquè ens esperaven a Cal Figarot, local d’assaig dels Castellers de Vilafranca. Ens ha rebut el Toni i ens ha explicat moltes curiositats sobre els castellers. Hem descobert com s’anomenen els castells i que estan formats per 3 parts: la pinya, el tronc i el pom de dalt.
Ens ha tocat entrar en acció i després de visitar l’espai on assagen hem construït una pinya: contrafort, crosses, agulla, primeres mans, laterals, diagonals, segones mans,…l’Eloi ha estat l’enxaneta! Per aprendre a ser bons castellers i castelleres ens hem enfilat a les espatlles d’en Toni que ens ha explicat quins són els passos per enfilar-se. Tots els que ho hem volgut ens hem convertit en enxanetes i hem fet l’aleta amb un bon somriure o amb cara de por!
Ha estat una gran experiència i hem après que…”TOTS JUNTS FEM PINYA!”

En aquest enllaç podreu veure les imatges: Fem pinya!