C.Infantil

Fem la mona!

Els nens i nenes de P.3 vam elaborar una mona amb pa de pessic, melmelada de maduixa i xocolata de cobertura!
Vam experimentar amb els ingredients, els vam col•locar i ens vam empastifar. Vam gaudir d’allò més amb els dits plens de xocolata.
Ha quedat bonica i bona boníssima!

mona P3

Els pollets

P1190565

Fotos pollets

La setmana passada ens varen visitar el pare i la mare de l’Èlia de P3 i ens varen ensenyar moltes coses sobre els pollets, varem aprendre moltíssim i estem molt agraïts.

Moltes gràcies

SORTIDA CAN MATA

Els nens i nenes d’ infantil varem anar a Can Mata a fer unes activitats sobre els sentits i ens ho varem passar molt bé!

Can Mata

VISITEM ELS GEGANTS

El divendres 16 d’octubre al matí, els nens i les nenes de P4 i P5 vam anar a visitar al Guillem i a la Saurina al magatzem municipal. Vam parlar de quan sortien a ballar, de com anaven vestits, de quines coses portaven a les mans, de com eren per dins i, en Manel, ens va explicar quan pesaven, quan mesuraven i com ho feien per transportar-los d’un lloc a un altre. Després de cantar-los la cançó “El gegant del pi”, ens vam posar a esmorzar i, quan vam acabar, vam retornar a l’escola. Ens va agradar molt anar a visitar als gegants!

podeu veure les imatges clicant aquest enllaç:

CALENDARI D’ADVENT

Quina emoció ha arribat el Calendari d’Advent, ens ha fet molta il•lusió! A veure quines sorpreses ens porta!

Calendari d´advent

FRUITS DE TARDOR
Els alumnes de P5 hem experimentat amb fruits de tardor:

Aqui podreu veure les imatges:

Pintem les emocions
Els nens i nenes de P3 pintem les emocions. Pintura, la cançó de l’Alegria, les nostres mans i tenim uns resultats que només mirar-los ens fan sentir contents.

cliqueu l´enllaç per veure les fotos

Pintem les emocions

CAL TON XACÓ
Aquí podreu veure les fotos de la sortida de cicle infantil a Cal Ton Xacó
Cal Ton Xacó

PISCINA P5
Aquí podeu veure un recull de les fotos de l’última sessió de piscina.

piscina P5

LA TARDOR A LES NOSTRES MANS

DIMARTS PASSAT A LA TARDA VAM TOCAR, OLORAR, REMENAR I PROVAR TOT AQUELLS FRUITS DE LA TARDOR QUE ENS VAU PORTAR.
ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS BÉ!
HEM DESCOBERT MOLTES COSES I N’HEM APRÉS MOLTES MÉS

Si voleu veure les fotos cliqueu aquest enllaç

La tardor a P3

ADAPTACIÓ P3