QUIN MUNT DE LLIBRES A L’AIXART!

Des de la comissió de biblioteca de l’escola, i aprofitant la proposta de l’organització de la Fira del Llibre Infantil i Juvenil que es celebrarà del 27 de març a l’1 d’abril a la Plaça del Vi de Girona, hem proposat a tots els nens i nenes de l’escola un repte.

“T’imagines posar un damunt de l’altre tots els llibres que llegim durant uns dies? Fins on arribaria el munt de llibres? Seria més alt que la mestra? Que la porta de l’escola? Que el Monestir de Santa Maria? O potser més alta que la Torre del Rellotge? Perquè no sortim de dubtes?”

Doncs això és el que ens hem proposat:

LLEGIR TANTS LLIBRES COM L’ALÇADA DEL LOGO DE L’ENTRADA DE L’ESCOLA (2.90metres) ABANS DEL DIVENDRES 31 DE MARÇ.

img-20141122-wa0030

Com ens organitzarem?

Cada vegada que un nen/a de l’escola acabi de llegir un conte o un llibre, o cada vegada que pares, mares, avis, àvies, germans, monitores, mestres… els n’expliquem un, omplirem una fitxa* que trobareu a la cartellera de la biblioteca i l’afegirem al
MUNT DE LLIBRES!

Des de casa podreu anar fent el seguiment de com va pujant la pila accedint a l’enllaç següent: http://www.firadelllibreinfantilijuvenil.cat/quin-munt-de-llibres

Veureu que altres escoles s’han proposat també els seus reptes i que, entre tots, tenim un GRAN REPTE col·lectiu:  Aconseguir l’alçada del Pirulí de Girona!