COLÒNIES – LA MARINADA- CAMBRILS

Els dies 30, 1 i 2 d’octubre els nens i nenes de 4t vam anar de colònies a Cambrils, a una casa que es deia la Marinada. Van ser tres dies molt intensos on vam fer un munt d’activitats.

El dilluns vam arribar, ens van instal·lar a les habitacions i a la tarda vam anar al port a berenar i a veure l’arribada dels vaixells de pesca. Els pescadors ens van donar una estrella de mar preciosa. Al vespre vam fer jocs de nit, i després… no teníem ganes de dormir!

El dimarts al matí vam navegar en un catamarà, vam ballar i ens ho vam passar superbé. Per a dinar vam menjar un bon arròs i a la tarda vam fer activitats a la sorra de la platja. El vespre vam fer discoteca i jocs de nit. Aquesta vegada, estàvem ben cansats i cansades i la son ens va venir de cop!
El dimecres al matí ens van ensenyar a fer nusos mariners i així vam aprendre pinzellades de la vida a prop del mar.

Quan s’apropava el migdia, en pensar que havíem de marxar, ens va començar a venir nostàlgia però també teníem ganes d’arribar a casa i veure la nostra família.

Quines colònies més divertides que vam passar!

A l’enllaç us en deixem més fotos!  https://drive.google.com/drive/folders/11cmtY87A0sxBqigMjFVDTHxStdY6qoqQ

 

Aquest article ha estat publicat en Activitats, Colònies, General, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.