Reflexions
Quinzena sessió: 12 de febrer de 2012
Avui no el Tom no ve per motius personals. La classe la fem amb el Max, el seu ajudant. Primer proposem idees a classe per després posar-les en moviment al pati. Baixem els nostres materials, com per exemple una funda d’un portàtil, una bossa d’escombraries o una bufanda. Duem a terme les idees que hem formulat a classe: una emoticona, l’abecedari…
A l’hora següent pugem a classe. El Max ens dóna consells per assolir un millor rendiment en el nostre projecte i ens fa un esquema del que hem treballat fins ara. A partir d’una pregunta sobre el futur dels estudis artístics i creatius, el Max posa en comú les experiències que ha tingut, les quals confirmen que molts dels camps professionals existents necessiten la visió d’un creatiu per millorar sistemes i crear noves solucions. Ens comenta que, de fet, els crèdits universitaris ja donen la possibilitat de crear el teu propi recorregut d’acord amb les necessitats socials i laborals.
Òscar Castro i Eli Preciado