DE LA CERCA AL LAPBOOK

El LAPBOOK és un recurs que ens permet manipular la informació que volem aprendre i plasmar-la d’una forma ordenada en un espai limitat i variat. Facilita la comprensió de la mateixa i la capacitat de síntesi.

Partint de la biblioteca com a eix vertebrador, es fa ús de l’espai que el recurs ofereix per pactar la selecció d’informació que volem que l’alumnat aprengui.  Al treball per projectes, el tractament de la informació és la tasca més complexa i amb aquest recurs es facilita la síntesi.

Aquest mural interactiu realitzat amb cartolines, desplegables, imatges i text  motiva als nois i noies guiant-los en el seu aprenentatge i permet l’exposició final a la resta de la classe,  desenvolupant moltes habilitats competencials en totes les àrees.

Cliqueu aquí per anar a la pàgina LAPBOOK

EXPERIÈNCIA PUBLICADA COM A BONA PRÀCTICA AL

PROGRAMA BIBLIOTECA ESCOLAR  “PUNTEDU” del Departament d’Ensenyament. Cliqueu aquí

Quant a Olga

Què fem a la biblioteca

2 respostes a DE LA CERCA AL LAPBOOK

1. jvernet diu:

Felicitats per aquesta feina
    i per al recull d’aquesta Bona Pràctica
    presentada com a referent de les Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre
    al Programa Puntedu del Departament d’Ensenyament.

Ja teniu l’enllaç al Bloc de les Biblioteques Escolars de la Ribera d’Ebre:
    blocs.xtec.cat/bibliotequesescolarsriberadebre

2. Retroenllaç: Bones Pràctiques Puntedu | Biblioteques Escolars de la Ribera d'Ebre