Arxiu de la categoria: General

TROBADA DE MINI HANDBOL A MÓRA LA NOVA

Aquest cap de setmana s’ha celebrat al pavelló esportiu municipal de la nostra localitat, la 3era Trobada Territorial de Mini handbol, amb una participació de 18 equips de les comarques del Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre, Terra Alta i Baix … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAMPIONAT DE CATALUNYA DE TWIRLING( MODALITAT INDIVIDUAL)- MÓRA LA NOVA

El passat diumenge, dia 5 de febrer, es va celebrar a Móra la Nova el 33è Campionat de Catalunya de Twirling, dins la modalitat d’individual, que va tenir lloc al pavelló d’esports de la vila. En aquest acte esportiu hi … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS NOSTRES EQUIPS D’HANDBOL

Aquí teniu unes fotografies de les nenes que formen part dels nostres equips d’handbol: un prebenjamí, un benjamí i un aleví. L’equip benjamí i aleví participen a la lliga comarcal i juntament amb l’equip prebenjamí també participaran en toptes les … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

III CROS DE LA RIBERA A RIBA-ROJA

El passat dia 18 de desembre es va celebrar a Riba-Roja l’ultim Cros de la nostra comarca. L’assistència va ser menys nombrosa que en les altres curses, però tot i amb això vam gaudir d’una bona matinal. Els nostres atletes … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA DE DINAMITZADORS DE PRIMÀRIA- GANDESA

El passat dia 14 de desembre i a Gandesa es va celebrar la Trobada de dinamitzadors de primària de les Terres de l’Ebre. De la nostra escola hi van assistir la Sara Mulet i l’Ilias El Bouhali. Tots els alumnes … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS EQUIPS DE FUTBOL SALA COMENCEN LA COMPETICIÓ

La setmana passada , els nostres equips de futbol sala, un prebenjamí i dos alevins, van començar la competició comarcal. L’equip prebenjamí competirà contra les escoles de Tivissa, Móra d’Ebre, Santa Teresa i Flix.; els equips alevins estan a la … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

IICROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA LA NOVA

Aquest cap de setmana, es va celebrar al parc 26 d’octubre de la nostra localitat, el II Cros de la Ribera d’Ebre. Amb una participació aproximada de 40 atletes de les categories infantil, aleví ,benjamí i pre benjamí les curses … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

1ER CROS RIBERA D’EBRE-MÓRA D’EBRE

Aquest cap de setmana es va celebrar el 1er cros de la Ribera d’Ebre a Móra d’Ebre, al circuit de l’Aubadera. Amb un dia esplèndit , els nostres atletes van fer molt bon paper. Cal dir que vam tenir també … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari

CAMPIONES D’HANDBOL DE TERRES DE L’EBRE 2010-11

L’equip aleví femení de l’escola, un any més, s’ha proclamat campió de les Terres de l’Ebre, aquerst dissabte al pavelló municipal d’esport de Móra la Nova, que va comptar amb la presència d’una afició entregada. El partit es va disputar … Continua llegint

Publicat dins de General | 3 comentaris