-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
Arxiu de l'autor: mubieto2
TROBADA DE MINI HANDBOL A MÓRA LA NOVA
Aquest cap de setmana s’ha celebrat al pavelló esportiu municipal de la nostra localitat, la 3era Trobada Territorial de Mini handbol, amb una participació de 18 equips de les comarques del Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre, Terra Alta i Baix … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
CAMPIONAT DE CATALUNYA DE TWIRLING( MODALITAT INDIVIDUAL)- MÓRA LA NOVA
El passat diumenge, dia 5 de febrer, es va celebrar a Móra la Nova el 33è Campionat de Catalunya de Twirling, dins la modalitat d’individual, que va tenir lloc al pavelló d’esports de la vila. En aquest acte esportiu hi … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ELS NOSTRES EQUIPS D’HANDBOL
Aquí teniu unes fotografies de les nenes que formen part dels nostres equips d’handbol: un prebenjamí, un benjamí i un aleví. L’equip benjamí i aleví participen a la lliga comarcal i juntament amb l’equip prebenjamí també participaran en toptes les … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
III CROS DE LA RIBERA A RIBA-ROJA
El passat dia 18 de desembre es va celebrar a Riba-Roja l’ultim Cros de la nostra comarca. L’assistència va ser menys nombrosa que en les altres curses, però tot i amb això vam gaudir d’una bona matinal. Els nostres atletes … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
TROBADA DE DINAMITZADORS DE PRIMÀRIA- GANDESA
El passat dia 14 de desembre i a Gandesa es va celebrar la Trobada de dinamitzadors de primària de les Terres de l’Ebre. De la nostra escola hi van assistir la Sara Mulet i l’Ilias El Bouhali. Tots els alumnes … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
ELS EQUIPS DE FUTBOL SALA COMENCEN LA COMPETICIÓ
La setmana passada , els nostres equips de futbol sala, un prebenjamí i dos alevins, van començar la competició comarcal. L’equip prebenjamí competirà contra les escoles de Tivissa, Móra d’Ebre, Santa Teresa i Flix.; els equips alevins estan a la … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
IICROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA LA NOVA
Aquest cap de setmana, es va celebrar al parc 26 d’octubre de la nostra localitat, el II Cros de la Ribera d’Ebre. Amb una participació aproximada de 40 atletes de les categories infantil, aleví ,benjamí i pre benjamí les curses … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
1ER CROS RIBERA D’EBRE-MÓRA D’EBRE
Aquest cap de setmana es va celebrar el 1er cros de la Ribera d’Ebre a Móra d’Ebre, al circuit de l’Aubadera. Amb un dia esplèndit , els nostres atletes van fer molt bon paper. Cal dir que vam tenir també … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
