ELS NOSTRES EQUIPS D’HANDBOL

Aquí teniu unes fotografies de les nenes que formen part dels nostres equips d’handbol: un prebenjamí, un benjamí i un aleví.
L’equip benjamí i aleví participen a la lliga comarcal i juntament amb l’equip prebenjamí també participaran en toptes les trobades que s’organitzen a la nostra província. Esperem que això serveixi d’exemple per tota la resta d’alumnes de l’escola, per a què s’animin a practicar aquest esport tant arrelat a la nostra escola i a la nostra comarca.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *