Aquí teniu unes fotografies de les nenes que formen part dels nostres equips d’handbol: un prebenjamí, un benjamí i un aleví.
L’equip benjamí i aleví participen a la lliga comarcal i juntament amb l’equip prebenjamí també participaran en toptes les trobades que s’organitzen a la nostra província. Esperem que això serveixi d’exemple per tota la resta d’alumnes de l’escola, per a què s’animin a practicar aquest esport tant arrelat a la nostra escola i a la nostra comarca.
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
