01.- NOVETATS permanents sobre els EDU.Curts (E.k)

PEL SEU VALOR SOLIDARI . FES-NE DIFUSIÓ

NECESSITEM PERSONAL VOLUNTARI

En marxa l’aplicació EDU.Curts:

I.- En el camp del voluntariat:

A.- En el voluntariat per la llengua (grups de dues persones).

B.- També en els repassos voluntaris per persones jubilades o no (mestres, professorat de secundària i d’universitat,…. en general persones amb batxillerat o estudis secundaris).  Es tracta de donar repàs aplicant EDU.Curts a adolescents i joves menors d’edat amb alt risc de vulnerabilitat i de marginació.

Com a exemple el nostre projecte NADAR que facilita la tasca de repàs a nois i noies menors d’edat amb tutel.la de la Generalitat o en CREAs, per mitjà de la Fundació l’Heura, ciutat de Tarragona.

Un altra exemple és el projecte PAU que facilita la tasca de repàs a alumnat d’ESO. Tarragona

II.-  EN LA FORMACIÓ DEL PROFESSORAT AMB RECONEIXEMENT A EFECTES DE MÈRITS.-

EDU.Curts és una estratègia progressiva d’aplicació de la cooperació (treball cooperatiu des de la formació de grups d’alumnes heterogenis de 2 o 3 membres, amb rols de direcció, actes i intendència (D.A.I.) seqüèncials, en jugades curtes, en partides al final de la sessió d’una hora. Basat en els models psicopedagògics actuals i en la cooperació educativa recomanada per la UNESCO en el marc de la inclusió social.

Tenim dos cursos permanents en marxa i/o en tràmit:

Més informació: http://blocs.xtec.cat/cooperisremeis/19-dos-nous-cursos-ceradai/

Lloc. Tarragona

La nostra formació és diferent  http://blocs.xtec.cat/educurts/la-nostra-formacio-es-diferent/

Demana’ns informació.  info@cooperis.cat

III.-  L’APLICACIÓ EN FAMÍLIA, EN EMPRESES, EN CENTRES EDUCATIUS I EN ASSOCIACIONS.-

1.- En família. Exemple el proper dissabte dia 04 de desembre, en la fira de l’oli baronia de Cabacés (El Priorat), s’aplicarà EDU.Curts en la descoberta de la fira.

2.- En el tercer trimestre del curs passat 2010-11 és va dur a terme EDU.Curts en un taller com dur a terme el Full de Ruta en Família i el KARPETA.fils en l’associació DOWN de Tarragona amb seu a Reus.

3.- Ja tenim mestres que apliquen EDU.Curts en experiències puntuals en les seves aules de forma progressiva.

Més informació:  info@cooperis.cat