04.- Marketplace d’EDU.Curts.-

Dades Entitat   CERADAI DE CATALUNYA      E.mail:  info@cooperis.cat  
Nom projecte    CONCILIA.FETS               www.cooperis.catLa conciliació entre Família.  Escola- Institut   Treball     i Societat.
Objectius:1.- Oferir recursos, serveis  i productes de l’entorn en família

2.- Fomentar el joc aprenentatge servei en família i amb els menors d’edat.

3.- Invitar al professorat a participar en la convocatòria EDU.curts 2012

4.- Promoure el Fons Oral i de la Imatge Priorem Catalunya i Priorem Priorat. Obrir a la participació dels nostres programes de ràdio http://blocs.xtec.cat/cooperisremeis/cooperis-programes-de-radios/

5.- Compartir l’Observatori de l’aprenentatge autònom. http://blocs.xtec.cat/cooperisremeis/

6.- Promotors dels jocs EDU.Curts 2012 http://blocs.xtec.cat/educurts/

7.- Organitzarem en octubre de 2012 les segones jornades Remeis a Aprendre a Aprendre, enguany octubre de 2011 han estat les primeres  http://blocs.xtec.cat/aprenremeis

Destinataris prioritaris:1.- Ciutadania en general amb risc de vulnerabilitat i de marginació

2.- Treballadores- mares i treballadors – pares o tutors legals de menors d’edat  

Descripció breu del projecte CONCILIA.F.E.T.S. any 2012.-En marxa la convocatòria EDU.Curts 2012. Fomentar la iniciativa personal infantil i juvenil per mitjà de la presència dels jocs EDU.curts en família juntament amb altres ocasions que es poden fer en família com participar em festes, trobades, excursions …de fàcil accés a tota la ciutadania. Així col·laborar en la conservació i millora del nostre patrimoni i desenvolupar els Fons Memorial Priorem Catalunya i Priorat, així també els nostres dos programes de ràdio. Oferir formació al professorat en ensenyament i el suport a les famílies en educació. Pressupost Zero Euros (PZE). Potenciar ocasions per a la convivència democràtica activa.
I.- Cinc grans recursos que emprarem:1.- Espais cedits per ens locals, consells comarcals, Diputació o entitats privades.-

2.- Espais radiofònics d’una hora setmanal a ràdio SPiSP de Tarragona i una hora mensual a ràdio Falset (mira l’objectiu núm. 4).-   3.- Els Plans d’Actuacions Conjuntes amb altres persones i entitats, com poden ser : la Fundació Heura, la Federació Catalana de Voluntariat Social, el Centre d’Estudis del Priorat, Vida Creixent de Tarragona, etc. per a dur a terme activitats d’aprenentatge servei amb els jocs EDU.Curts i altres activitats de voluntariat       4.- La xarxa digital amb blocs i comunicació per internet.

5.- La coordinació COOPERIS i la base administrativa de CERADAI de Catalunya.

 II.- Vuit tipus de recursos necessaris que les empreses o particulars ens poden facilitar:

1.- Tecnològics. Portàtil, accés a internet i wifi, amb canó i pantalla mòbil. Portàtil de butxaca.

2.- Material d’oficina: llapissos, gomes, folis, maquinetes….. i de copisteria: fotocopiar en blanc i negre, i color.  3.- Produccions de propaganda i difusió com rètols, cartells, díptics. Una pancarta de peu. 4.- Argila polímera i altres per a treballar el volum. 5.- Gasolina per als desplaçaments. 6.- Mobles d’oficina de segona mà o de primera com armaris, taules i cadires. 7.- Premis com entrades, tastos,….a activitats d’oci cultural, natural i/o social en família. 8.- Matèria prima de bijuteria, etc…Regals Artesans i Editorials. Material escolar i textos com diccionaris. 

Què oferim?1.- Difusió de les empreses cooperants en el nostre projecte com dels resultats en congressos, per internet, espais digitals com blocs, espais col·lectius, així com en la premsa i en els nostres espais de la ràdio, amb reconeixement a les empreses i entitats cooperants.

2.- Manifestem la disponibilitat de compartir amb altres projectes i entitats que tinguem convergència en identitat, objectius i estratègies

3.- Cursos i tallers per a la difusió dels resultats de l’aplicació i dels seus jocs per a potenciar la convivència a casa i la inclusió a la societat. 

http://marketplace.voluntaris.cat/#/inici

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *