12.- Les respostes a les nostres propostes són el termòmetre de les nostres decisions.-

Davant les respostes a les nostres propostes i a les nostres actuacions, aquestes són el termòmetre de les nostres decisions de replantejament constant.-

La proposta EDU.Curts és la nostra estratègia central de totes les nostres actuacions, a l’intentar aplicar els principis de cooperació EDU.Curts en totes les nostres activitats:

1.- Conferències, xerrades-col.loqui, presentació de llibres o altres produccions, entreviste col.lectives a arreu de Catalunya.

2.- Programes de ràdio (Tarragona i Falset).

3.- Voluntariat per la llengua (VOL.cat) i Repassos (NADAR i PAU).

4.- Formació permanent del professorat en cooperació educativa.

5.- Fotografies sobre cartells i coses curioses per al Club IAS.

6.- Gravacions orals i fotografies per al Memorial P.R.I.O.R.E.M. Catalunya i del Priorat .-

Els cinc principis EDU.Curts són:

1.- Tasques curtes de temps i seguides dins d’un temps prudencial.

2.- Enfocament a aprendre a aprendre

3.- Motivar la comunicació, la creativitat i la cooperació.

4.- Formació de grups de 2 i/o 3 membres, amb rols de dinamització ( dirigir la reunió, tenir clar els objectius, donar torns d’intervenció i gestió del temps)  i actes ( recull de les anotacions significatives de tots els membres i redacció dels acords i la seva supervisió) , amb el rol també d’intedència (garantia i gestió  dels recursos).

5.- Garantir la combinació dels dos o tres  rols esmentats i les seves tasques de forma seqüencial en jugades i dins de les partides.

Les respostes a les nostres actuacions són avaluades i ens dona informació per als nostres replantejaments.

Ben aviat exposarem les informacions recollides i els possibles replantejaments

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *