ClassFlow de Promethean

ClassFlow de Promethean és una plataforma d’aprenentatge que permet planificar les classes desenvolupant lliçons interactives creant presentacions amb diferents recursos i documents i poder compartir les creacions al núvol amb altres docents i amb els alumnes.

Aquesta solució, compatible amb la majoria de navegadors web, fa possible enviar els continguts creats a través de múltiples dispositius: ordinadors portàtils, tauletes, monitors interactius i PDIs.

La versió Beta de ClassFlow és compatible també amb Dropbox, Google Drive y OneDrive des d’on és possible emmagatzemar les classes interactives.

Promethean treurà properament dues aplicacions per a dispositius mòbils iOS i Android, ClassFlow Teacher que permatrà al docent gestionar la presentacions i les classes i enviar-les als dispositius dels alumnes i ClassFlow Student amb la que els alumnes rebran el material, podran respondre preguntes i enviar continguts que creïn ells mateixos.

A les VII Jornadas CampusPDI de Valencia, Emanuele Marangio, business Development Manager de Promethean va mostrar en directe el funcionament de ClassFlow tal com es pot veure en aquest video.

Quant a Núria

Recursos per l'escola
Aquest article s'ha publicat dins de novetats, programari i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.