Daily Archives: 2 desembre 2013

Setmana de la ciència a l’escola Montserrat

En el marc de la Setmana de la Ciència, l’escola Montserrat de Sant Just Desvern comparteix amb vosaltres el treball  realitzat amb tots els aprenents de científic a les aules.

Enhorabona per la feina i esperem que els experiments hagin obert futures vies d’investigació!

(+ Informació al bloc de l’escola)

competencies_basiques

Aquest curs 2013-2014 el Departament d’Ensenyament ha iniciat el Fòrum CB, per tal d’incentivar el debat i la  reflexió entre el professorat i avançar en el treball de les competències als centres i a les aules.

Cada mes s’enceta un debat al voltant d’un tema  concret com a eix principal de les competències bàsiques. El passat mes d’octubre es va iniciar el Fòrum CB amb el tema de la competència matemàtica Avancem en el desenvolupament de la competència matemàtica.

Des del 21 de novembre fins al 20 de desembre podeu intervenir en  el segon fòrum amb el tema La gestió de l’aula per afavorir l’assoliment de les competències, amb tres línies de debat: planificació de les activitats didàctiques, espais i materials i agrupament de l’alumnat.

Des d’aquest espai us convidem a contribuir al debat en el Fòrum CB amb les vostres valuoses i enriquidores aportacions de manera que es pugui planificar el treball a l’aula de manera més competencial.