Daily Archives: 16 desembre 2013

Marató de textos de Salvador Espriu

El proper dijous 19 de desembre, a partir de les 17 h., al Casal de Joves  de Sant Just Desvern podeu escoltar l’obra de Salvador Espriu en la Marató de textos de Salvador Espriu.
L’activitat, consistent en la lectura dramatitzada de textos poètics i narratius de l’autor a càrrec de tot l’alumnat de 1r d’ESO de l’INS SANT JUST DESVERN i compta amb la col.laboració d’alumnat  de 1r de Batxillerat, que fa un treball cooperatiu voluntari en horari de tarda  tutoritzant, als assaigs generals, grups d’alumnes de 1r d’ESO  en la preparació de l’acte, fent acompanyament musical i cantant poemes espriuans, organitzant tasques logístiques diverses .
Aquesta activitat va ser presentada a la Trobada Pedagògica “Salvador Espriu a l’aula”, en el marc del crèdit anual “Comprensió lectora” per a 1r d’ESO, dins el Pla d’Impuls a la Lectura que està desenvolupant el centre i en el marc dels actes d’homenatge a Salvador Espriu amb motiu del centenari del seu naixement (ANY ESPRIU).
Enhorabona a tots els participants!