FINAL DEL CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies:

El proper DIVENDRES 22 de juny finalitza el curs escolar 2017-2018.

Tots els alumnes tindran un  gelat cortesia de l’AMPA de l’escola.

L’horari de sortida és l’habitual: a les 13:00 hores alumnes que marxen a casa i a les 15:00 els alumnes que es queden al menjador. Els alumnes que es queden al petit casal sortiran a les 16:30.

Aprofitem per desitjar-vos un BON ESTIU!

INICI JORNADA INTENSIVA

Us comuniquem que a partir del proper dimarts dia 5  de juny i fins el divendres dia 22 de juny l’horari per a tot l’alumnat  d’infantil i primària serà de 9:00 a 13:00 hores en sessió matinal.  A LA TARDA NO HI HAURÀ CLASSE.

L’horari de menjador durant la jornada intensiva serà de 13:00 a 15:00 hores.

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2018-2019

Us informem que el termini de presentació de sol·licituds previst per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria serà del 13 al 24 d’abril.

Seguiu l’enllaç per accedir a la web d’ensenyament on podreu trobar tota la informació.

JA TENIM DISPONIBLES ELS FULLS DE SOL.LICITUD.

COMUNICACIÓ PREVISIÓ METEOROLÒGICA

Benvolgudes families,

Segons informacions de Protecció Civil les previsions meteorològiques, han empitjorat per demà dimecres 28 de febrer.

Donades les prediccions, us notifiquem que, en el cas que demà la neu hagi quallat i això  suposi dificultats per arribar tant del professorat com de l’alumnat al centre,  no és podrà garantir l’activitat acadèmica normalitzada.

El  centre romandrà obert amb serveis mínims.

Moltes gràcies.

DIA DE LA PAU 2018

El proper dimarts 30 de gener, celebrarem, com ja és tradicional a la nostra escola,

el Dia Escolar de la “No violència i la Pau” (DENIP)

Serà un acte simbòlic i de curta durada (uns 15 minuts aproximadament).

Es realitzarà en el pati de l’escola a les 16:00 hores per la tarda. Les famílies podran assistir-hi. Entrada de famílies per la porta lateral.

L’acte consistirà en la lectura de frases sobre el tema de la pau amb el fons musical del tema “Oda a l’alegria”  l’Himne europeu (Simfonia n. 9 de Beethoven).

Els/les alumnes de cada classe han escrit una frase per aula i durant la lectura es farà una representació simbòlica relativa al Projecte Anual de l’Escola: “Europa”.

Per finalitzar, tots els alumnes cantaran la cançó “ QUALSEVOL NIT POT SORTIT EL SOL”.