INICI JORNADA INTENSIVA

Us comuniquem que a partir del proper dimarts dia 5  de juny i fins el divendres dia 22 de juny l’horari per a tot l’alumnat  d’infantil i primària serà de 9:00 a 13:00 hores en sessió matinal.  A LA TARDA NO HI HAURÀ CLASSE.

L’horari de menjador durant la jornada intensiva serà de 13:00 a 15:00 hores.

PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2018-2019

Us informem que el termini de presentació de sol·licituds previst per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria serà del 13 al 24 d’abril.

Seguiu l’enllaç per accedir a la web d’ensenyament on podreu trobar tota la informació.

JA TENIM DISPONIBLES ELS FULLS DE SOL.LICITUD.

COMUNICACIÓ PREVISIÓ METEOROLÒGICA

Benvolgudes families,

Segons informacions de Protecció Civil les previsions meteorològiques, han empitjorat per demà dimecres 28 de febrer.

Donades les prediccions, us notifiquem que, en el cas que demà la neu hagi quallat i això  suposi dificultats per arribar tant del professorat com de l’alumnat al centre,  no és podrà garantir l’activitat acadèmica normalitzada.

El  centre romandrà obert amb serveis mínims.

Moltes gràcies.

DIA DE LA PAU 2018

El proper dimarts 30 de gener, celebrarem, com ja és tradicional a la nostra escola,

el Dia Escolar de la “No violència i la Pau” (DENIP)

Serà un acte simbòlic i de curta durada (uns 15 minuts aproximadament).

Es realitzarà en el pati de l’escola a les 16:00 hores per la tarda. Les famílies podran assistir-hi. Entrada de famílies per la porta lateral.

L’acte consistirà en la lectura de frases sobre el tema de la pau amb el fons musical del tema “Oda a l’alegria”  l’Himne europeu (Simfonia n. 9 de Beethoven).

Els/les alumnes de cada classe han escrit una frase per aula i durant la lectura es farà una representació simbòlica relativa al Projecte Anual de l’Escola: “Europa”.

Per finalitzar, tots els alumnes cantaran la cançó “ QUALSEVOL NIT POT SORTIT EL SOL”.

Concert de Nadal (Primària)

1r Nadal Jazz

1r I’m a little snowman

2n Els tres Reis arriben a ciutat

2n I’m the happiest Christmas tree

3r Llegó Navidad

3r Wonderful Christmas time

4t Ara és Nadal

4t Rockin’ around the Christmas tree

5è Te regalo una sonrisa

5è All I want for Christmas is you

6è Estimo el Nadal

6è Feliz Navidad

INICI DEL 2n TRIMESTRE 17-18

Molt bon any 2018 a tothom!

EL dilluns dia 8 de gener començarem el segon trimestre del curs.

El segon trimestre, que arribarà fins al divendres 23 de març,  continuarà incidint en els valors de  l’esforç i la dedicació de mestres, alumnes i famílies per contribuir a l’assoliment dels objectius que tenim marcats per tot el nostre alumnat.

Queda encara molt curs i bona feina per fer!

Rebeu una cordial salutacio.