DIA DE LA PAU 2018

El proper dimarts 30 de gener, celebrarem, com ja és tradicional a la nostra escola,

el Dia Escolar de la “No violència i la Pau” (DENIP)

Serà un acte simbòlic i de curta durada (uns 15 minuts aproximadament).

Es realitzarà en el pati de l’escola a les 16:00 hores per la tarda. Les famílies podran assistir-hi. Entrada de famílies per la porta lateral.

L’acte consistirà en la lectura de frases sobre el tema de la pau amb el fons musical del tema “Oda a l’alegria”  l’Himne europeu (Simfonia n. 9 de Beethoven).

Els/les alumnes de cada classe han escrit una frase per aula i durant la lectura es farà una representació simbòlica relativa al Projecte Anual de l’Escola: “Europa”.

Per finalitzar, tots els alumnes cantaran la cançó “ QUALSEVOL NIT POT SORTIT EL SOL”.

Concert de Nadal (Primària)

1r Nadal Jazz

1r I’m a little snowman

2n Els tres Reis arriben a ciutat

2n I’m the happiest Christmas tree

3r Llegó Navidad

3r Wonderful Christmas time

4t Ara és Nadal

4t Rockin’ around the Christmas tree

5è Te regalo una sonrisa

5è All I want for Christmas is you

6è Estimo el Nadal

6è Feliz Navidad

INICI DEL 2n TRIMESTRE 17-18

Molt bon any 2018 a tothom!

EL dilluns dia 8 de gener començarem el segon trimestre del curs.

El segon trimestre, que arribarà fins al divendres 23 de març,  continuarà incidint en els valors de  l’esforç i la dedicació de mestres, alumnes i famílies per contribuir a l’assoliment dels objectius que tenim marcats per tot el nostre alumnat.

Queda encara molt curs i bona feina per fer!

Rebeu una cordial salutacio.

ACTIVITATS FINAL TRIMESTRE

Us informem de les activitats que es duran a terme a la nostra escola durant  coincidint amb la fi del 1r trimestre del curs. Clickeu AQUI per veure la circular informativa.

Clickeu a sobre del PROGRAMA per conèixer les actuacions que podeu venir a veure durant el matí dels dies 19 i 20 de desembre a l’escola.

Aprofitem per informar-vos que l’horari de classe del proper divendres dia 22 de desembre, autoritzat pel Departament d’Ensenyament, serà de 9:00 a 13:00 hores per a tot l’alumnat.

Els alumnes que utilitzen el servei de menjador, sortiran excepcionalment aquest dia a les 15:00 hores. Els alumnes de pàrvuls que es queden al menjador sortiran per la porta principal de l’escola.

Preguem siguin puntuals en la recollida dels seus fills/es. A la tarda no hi haurà classe.

Per tant, el divendres dia 22 de desembre, és l’últim dia de classe de l’actual trimestre.

Les classes s’iniciaran el dilluns dia 8 de gener.

MOLTES GRÀCIES i MOLT BON NADAL A TOTHOM!

CALENDARI ESCOLAR DE FINAL DE TRIMESTRE

D’acord amb el calendari escolar del curs 2017-2018 us indiquem els dies festius i de lliure disposició del mes de desembre així com les modificacions de les dates de les activitats de final de trimestre que s’han reorganitzat coincidint amb la convocatòria electoral del 21 de desembre:

Dilluns 4 Dimarts 5 Dimecres 6 Dijous 7 Divendres 8

Festa de la Constitució.

No hi ha classe.

Festiu de lliure disposició.

Festa de la Immaculada.

Dilluns 11 Dimarts 12 Dimecres 13 Dijous 14 Divendres 15
Classe.

Classe. Classe. Classe. Classe.
Dilluns 18 Dimarts 19 Dimecres 20 Dijous 21 Divendres 22

CONCERT

Ed. Infantil

P-3, P-4 i P5

CONCERT

Ed. Primària

Entrega d’informes 1r trimestre

ELECCIONS

NO HI HA CLASSE.

Jornada intensiva de 9:00 a 13:00 h

(fins les 15:00 h pels alumnes de menjador)

FINAL 1r TRIMESTRE

REUNIONS D’AULA 17-18

Benvolgudes families, aqui teniu el calendari general de les reunions de pares/mares que tenim confirmades.

Es molt important la vostra assistència.  Rebreu notificació per parts dels tutors/es.

Les reunions començaran a les 16:40 hores. Per la bona marxa de la reunió es prega que l’alumnat es quedi a càrrec d’algun familiar o persona que l’atengui.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

23 d’octubre de 2017

19 d’octubre de 2017

2 d’octubre de 2017

1r

26 de setembre 2017

2n

27 de setembre 2017

3r

3 d’octubre 2017

4t

4 d’octubre de 2017

9 d’octubre de 2017

5 d’octubre de 2017

BENVINGUTS/DES AL CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies i benvolguts alumnes:

Desitgem que hàgiu passat un molt bon estiu.

El proper dimarts dia 12 de setembre ens retrobarem per començar un nou curs escolar al qual us donem una cordial benvinguda.

Desitgem que en el curs  2017-2018 mestres, alumnes i famílies continuem treballant plegats amb el convenciment que l’esforç i la dedicació són  dos dels valors fonamentals per aconseguir l’excel·lència en qualsevol dels àmbits de la vida.

Us recordem l’horari del centre:

Matí: 9h a 12,30h

Tarda: 15h a 16,30h

Es prega puntualitat a les entrades i en la recollida dels alumnes.

Rebeu una cordial salutació.

L’Equip Directiu i el Claustre de professors/es de l’Escola Joan Maragall