CALENDARI ESCOLAR DE FINAL DE TRIMESTRE

D’acord amb el calendari escolar del curs 2017-2018 us indiquem els dies festius i de lliure disposició del mes de desembre així com les modificacions de les dates de les activitats de final de trimestre que s’han reorganitzat coincidint amb la convocatòria electoral del 21 de desembre:

Dilluns 4 Dimarts 5 Dimecres 6 Dijous 7 Divendres 8

Festa de la Constitució.

No hi ha classe.

Festiu de lliure disposició.

Festa de la Immaculada.

Dilluns 11 Dimarts 12 Dimecres 13 Dijous 14 Divendres 15
Classe.

Classe. Classe. Classe. Classe.
Dilluns 18 Dimarts 19 Dimecres 20 Dijous 21 Divendres 22

CONCERT

Ed. Infantil

P-3, P-4 i P5

CONCERT

Ed. Primària

Entrega d’informes 1r trimestre

ELECCIONS

NO HI HA CLASSE.

Jornada intensiva de 9:00 a 13:00 h

(fins les 15:00 h pels alumnes de menjador)

FINAL 1r TRIMESTRE

REUNIONS D’AULA 17-18

Benvolgudes families, aqui teniu el calendari general de les reunions de pares/mares que tenim confirmades.

Es molt important la vostra assistència.  Rebreu notificació per parts dels tutors/es.

Les reunions començaran a les 16:40 hores. Per la bona marxa de la reunió es prega que l’alumnat es quedi a càrrec d’algun familiar o persona que l’atengui.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

23 d’octubre de 2017

19 d’octubre de 2017

2 d’octubre de 2017

1r

26 de setembre 2017

2n

27 de setembre 2017

3r

3 d’octubre 2017

4t

4 d’octubre de 2017

9 d’octubre de 2017

5 d’octubre de 2017

BENVINGUTS/DES AL CURS 2017-2018

Benvolgudes famílies i benvolguts alumnes:

Desitgem que hàgiu passat un molt bon estiu.

El proper dimarts dia 12 de setembre ens retrobarem per començar un nou curs escolar al qual us donem una cordial benvinguda.

Desitgem que en el curs  2017-2018 mestres, alumnes i famílies continuem treballant plegats amb el convenciment que l’esforç i la dedicació són  dos dels valors fonamentals per aconseguir l’excel·lència en qualsevol dels àmbits de la vida.

Us recordem l’horari del centre:

Matí: 9h a 12,30h

Tarda: 15h a 16,30h

Es prega puntualitat a les entrades i en la recollida dels alumnes.

Rebeu una cordial salutació.

L’Equip Directiu i el Claustre de professors/es de l’Escola Joan Maragall

INICI DE LA JORNADA INTENSIVA JUNY

Comuniquem a totes les famílies que a partir del proper dimarts dia 6 de juny i fins el dimecres dia 21 de juny l’horari per a tot l’alumnat d’infantil i primària serà de 9:00 a 13:00 hores en sessió matinal.

A LA TARDA NO HI HAURÀ CLASSE.

L’horari de menjador durant la jornada intensiva serà de 13:00 a 15:00 hores.

Us recordem que a partir de l’ inici de la jornada intensiva el proper 6 de juny s’ ACABA el Suport Escolar personalitzat (SEP) per tots els/les alumnes que hi assistien durant el trimestre.

Us recordem que l’AMPA ha organitzat, juntament amb l’Esplai Pubilla Cases el “Petit Casal de Juny” entre els dies 6 i 21 de juny de 15:00 a 16:30 hores.

XERRADA FAMÍLIES

Benvolgudes famílies:

Us informem que el proper dijous dia 25 DE MAIG tindrà lloc a l’escola la darrera xerrada d’aquest curs impartida per professionals del Centre d’Assistència Primària de La Bòbila per tractar temes relacionats amb el desenvolupament personal dels infants.

La xerrada serà a càrrec de la Dra. Laia de Antonio, pediatra de l’ABS de La Bòbila.

Hora: 15:00 hores (entrada dels alumnes a la tarda)

Lloc: Sala d’Audiovisuals del centre.

Pel contingut dels temes a tractar és molt important la vostra assistència.

Moltes gràcies                                                                                            La direcció

PROVES DE COMPETÈNCIES BÀSIQUES 6è

Us informen que els propers dies 4 i 5 de maig es realitzaran les proves d’avaluació de 6è curs de primària ( proves de competències bàsiques ).

El dijous dia 4 es faran les proves de matemàtiques i llengua catalana

El divendres dia 5 es faran les proves de llengua estrangera (anglès) i de llengua castellana.

Un cop corregides les proves us informarem dels resultats mitjançant l’informe individual que genera l’aplicació informàtica.

Per qualsevol aclariment o consulta parleu amb els tutors o amb la direcció.

SETMANA CULTURAL 2017

Benvolgudes famílies:

La Setmana Cultural de l’escola Joan Maragall tindrà lloc entre els dies 18 i 21 d’abril.

Les activitats han quedat organitzades de la següent índexmanera:

El títol de la Setmana Cultural del curs 2016-2017 és: “EL TEATRE”, coincidint amb el tema del projecte interdisciplinar de l’escola.

S’han preparat activitats internes d’escola per a tot l’alumnat (Olimpíades Escolars i funcions Teatrals) i d’altres obertes a la participació dels pares i mares.

L’activitat preparada pel DIVENDRES DIA 21 és oberta a les famílies:

VII EDICIÓ DE DANSES I BALLS.

Els alumnes de 6è muntaran paradetes a l’entrada principal que podreu visitar a partir de les 9.00 hores del matí.

A partir de les 9.30 començaran les danses a la pista de dalt de l’escola.

Consell d’infants

unnamed unnamed1 unnamed2 unnamed3En la darrera sessió de consell d’infants els alumnes hem decidit els dos temes que volem tractar per poder portar a terme els nostres projectes.

Els temes escollit són les bosses per la recollida d’excrements i el bon tracte cap als gossos.

Tot seguit ens hem repartit en dos grups.Hem fet una tria anònima amb gomets i a partir d’aquí hem format dos grans grups i ens hem començat a organitzar.

Hem fet un recull de totes les idees i tasques que volem realitzar sobre el nostre projecte, fotografies, anuncis, publicitat, creació de dispensadors, utilitat dels dispensadors, color de les bosses, entre d’altres.

Ens hem repartit les tasques i en la propera sessió ho posarem en comú amb tota la classe.c-i-1 ci2 consell-infants