38.- COOPERIS, els fets per la pau i per la llengua.-

LA PRIMERA INICIATIVA CONTRA EL FRACÀS ESCOLAR I A FAVOR DE L’ÈXIT SOCIAL.-

Un camí cap a la plena expressió de la llengua i de la pau

COOPERIS, ELS FETS PER A LA DEFENSA DE L’ESCOLA I LA SOCIETAT CATALANA.

PROPOSEM FETS QUE AJUDIN A LES PERSONES A FOMENTAR LA COOPERACIÓ PEL DIÀLEG, LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU, EN LA CONVIVÈNCIA DEMOCRÀTICA ACTIVA, AMB ACTES SENSE CAP COST ECONÒMIC AMB EL SUPORT DELS RECURSOS DIGITALS.

COOPERIS, LA COOPERACIÓ PER AL DIÀLEG ENTRE L’ESCOLA/INSTITUT, LES FAMÍLIES I LA SOCIETAT.

Més que mai….

Més que mai l’escola i l’institut necessita el suport de tota la societat.

Més que mai s’ha de deixar que les escoles i els instituts facin la seva feina des de la seva pròpia autonomia

Més que mai és la cooperació de l’entorn qui ha de descarregar de responsabilitats a les escoles i instituts que no els hi pertoquen.

Més que mai la família precisa més suports, per aconseguir la seva implicació en educació i la seva complicitat en l’ensenyament, això fins està reconegut per la Llei d’Educació de Catalunya.

Més que mai les entitats tenim que participar, col·laborar i cooperar per a millora del nostre entorn cultural i social.

Més que mai necessitem construir junts la inclusió social, descobrir el seu horitzó i els seus límits, amb la convivència democràtica activa i la conservació i millora del nostre patrimoni.

Tot això sols ho aconseguirem:

PER A LA PLENA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ EN LA COMUNICACIÓ, EN LA CREATIVITAT I EN LA COOPERACIÓ PER A LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA.

                        COOPERIS, LA NOSTRA EINA

Les nostres principals actuacions:

1.- Fomentar produccions en ocasions com:

De forma instantània: Orals (gravacions digitals) , dibuixos, el volum o els productes en tres dimensions i les fotos digitals.

De forma elaborada com gravar falques o programes de ràdio, blocs i albums digitals, així com powers point o altres sistemes d’exposició de treballs creatius cooperants.

2.- El pensament i la reflexió personal i col.lectiva en el servei al paradigma de la participació, de la col.laboració i de la cooperació ciutadana.

       Les evidències del canvi Mental Global de risc Digital, els resultats de la reflexió i de la consciència en els processos decisoris (el relat de Decisiologia Mental Natural) i la tècnica de la motivació de la teoria del risc i dels nombres decisoris.

       Tots els continguts sobre la vanguàrdia del pensament, de la reivindicació i de l’acció a favor dels Drets Humans Emergents i del desenvolupament del tercer mil.lenni.

Tots això com a exemple de la plena llibertat d’expressió per l’art, la ciència i la cultura.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *