TRI-clil: See all the speakers’ presentations

Check out the TRI-clil website where you can now find the pw presentations and the materials of the different speakers that attended the conference.

DIMARTS 28 D’ABRIL
Inauguració:
Sessió: 11:45 – 13:35
Aula 1: Recerca

  • A. Vallbona González Implementing Clil In The Primary Classroom: Results And Challenges
  • O. Lupu Genre-based Approach to Teaching Transferable Critical Reading Skills

Aula 2: Experiències

  • M. Fradera The curious case of Music in English
  • J. Coral Mateu “Mou-te i aprèn” – Aprenentatge integrat de continguts d’educació física, salut i llengua anglesa

Aula 3: Recerca i Experiències

  • F.X. San Isidro Agrelo Análisis del modelo CLIL gallego
  • P. Mayans Balcells & I. Canal Santos El pla per a l’actualització del programa d’immersió lingüística a Catalunya (2007-2013)
  • I. Canal Santos & P. Mayans Balcells Línies de formació de la nova immersió en català a Catalunya


Sessió:
15:00 – 17:10

Aula 1: Recerca

  • R. Gilabert The role of tasks in CLIL program development
  • A. García Gómez Disruption, underachievement and school failure in the bilingual classroom: A case study
  • T. Barbero Le Cadre Européen Commun de Référence et CLIL/EMILE: une intégration possible?

Aula 2: Experiències

  • P. Sagasta Errasti, B. Pedrosa, J. Barnes, A. Nazabal & M. Madinabetia Una experiencia de AICLE en los estudios de Magisterio de la Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación de la Universidad Mondragón
  • M. Dean CLIL in Steyr, A process oriented approach
  • F. Maggi The CLIL Virtual Tour

Aula 3: Recerca i Experiències

Plenària:

  • Joaquim Arnau Ensenyant història en una aula ordinària amb alumnes nouvinguts: un projecte de formació de professors


DIMECRES 29 D’ABRIL

Plenàries:


Sessió: 11:45 – 13:35

Aula 1: Recerca

Aula 2: Experiències

Aula 3: Recerca i Experiències

  • R. Bergadà & L. Jové L’AICLE a l’escola
  • G. Langé CLIL certifications for teachers, students and schools


Sessió: 15:00 – 17:10

Aula 1: Recerca

  • F. Costa Code-Switching In CLIL Contexts
  • M. Espinet, D. Masats, M. Feixas, S. Oliver, E. Codó & P. Grau Developing Critical Literacy Competence in CLIL-based teacher training programmes
  • J. Goldsmith How activity type and cognitive load influence code-switching and target language production in student-student informal group conversations in the CLIL classroom: A Barcelonan case study

Aula 2: Experiències

  • R.M. Ramírez & T. Serra L’aprenentatge de les llengües i les transferències
  • M.À. Hernández Sierra 1999-2009: Una dècada d’experiència CLIL: l’evolució d’un projecte des de la concepció a la maduresa
  • M.D. Ramírez-Verdugo, M.I. Alonso Belmonte, L. Viñas Valle & A. Hermoso González Learning English and Science: CLIL in state primary schools

Aula 3: Recerca i Experiències

Cloenda:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà