Maig, mes de les matemàtiques!

Des de l’escola creiem en la importància de procurar que els continguts que transmetem als nostres alumnes esdevinguin significatius i els serveixin com a instrument per a resoldre situacions de la vida quotidiana. Els aprenentages matemàtics afavoreixen al desenvolupament de les capacitats que es permeten la comprensió del món que ens envolta. Amb el MES DE LES MATEMÀTIQUES afavorim els aprenentatges experimentals i inductius, l’observació, la predicció i la reflexió per tal de facilitar la progressiva construcció de conceptes matemàtics.
Durant aquest mes de maig els alumnes de tots els cicles realitzen un seguit d’activitats; problemes de càlcul, de lògica, enigmes… Cada classe ha elaborat un mural amb tantes caselles com dies té el mes de maig. Cada dia es penja a la casella un problema o enigma matemàtic que es treballa a la lasse amb el material necessari per donar resposta al problema plantejat.