Jornades Culturals 2012

Divendres 20 d’abril varen començar les populars jornades culturals de l’escola! Tots els nens i nenes de l’escola varen participar en diferents tallers per cicles: vam fer roses, dracs, punts de llibre, jocs de llengua… ens ho varem passar genial! Aquí teniu una mostra…

• Els alumnes de P4 i P5 van realitzar diversos tallers:

Música per a tothom!

Aquest 3er trimestre hem substituit el timbre que ens indica les entrades i sortides dels alumnes al centre per música. Així, com ja és habitual,  quan sentiu la melodia d’entrada a les 9h i a les 3h els nens i nenes hauran de fer fila al pati de l’escola i pujar amb les mestres fins a les aules. Aquestes músiques, que sonaran a l’interior i a l’exterior de l’edifici, marcaran també l’inici i fi del temps d’esbarjo. Esperem que us agradin!

Música d’abril:

“Vola colometa”