La castanyada

Castanyada Stop HalloweenConservem les tradicions, celebrem la castanyada ! ! !

Ja ha arribat la tardor i un any més a l’escola celebrarem la festa de la Castanyada.

Els/les alumnes dEducació Infantil i de Cicle Inicial, al llarg de la setmana, elaboraran els tradicionals panellets i postres de tardor que posteriorment menjaran tots plegats.
Us animem a que, el divendres, els vostres fills/es vinguin vestits de castanyers i de castanyeres.

A Cicle Mitjà, tornaran a fer l’exposició de moniatos disfressats. El mateix divendres a la tarda faran una sortida i compartiran un berenar.

Els/les alumnes de Cicle Superior aniran d’excursió a la Creu per tal d’observar la natura a   l’arribada de la tardor.

Castanyera* Recordeu que el dia 2 de novembre és un dels dies escollits de lliure disposició i per tant, és festiu a l’escola.