Castanyada a la Creu de Pedracastell

El passat dimarts 31 d’octubre els alumnes de 5è i 6è vam pujar a la Creu de Canet per festejar la Castanyada.

Vam aprofitar el trajecte per conèixer una mica més sobre la flora del nostre entorn cercant mostres per fer un herbari.

En arribar vam esmorzar i vam jugar al joc de la cadena tròfica.

Per últim, vam gaudir del dinar de tardor que vam preparar per grups.

Aquí teniu algunes fotos:

Sortida: Sorra, Sal i Sol.

El dilluns 23 d’octubre, vam realitzar la sortida de Sorra, sal i sol.

La Cristina, la monitora de l’escola de natura del Corredor, ens vam explicar que les plantes de la platja són un petit tresor ja que viuen en unes condicions molt difícils (poca aigua dolça, molt de sol, impacte de les onades i del vent…). Vam aprendre el nom d’alguna de les plantes que viuen a la platja de Canet, que les pobres després de l’estiu estaven una mica seques, i ens va convidar a tornar-hi de cara a la primavera per veure’n el canvi.

Vam aprofitar també per mesurar la velocitat del vent, mesurar quina quantitat d’aigua filtra la sorra de la platja, observar les onades i direcció i nom del vent.

Vam gaudir molt!

Aquí us deixem una mostra:

Jornades Esportives 2017 Primària

Els alumnes de Primària hem fet les jornades esportives, en les que tots els alumnes de l´escola hem gaudit de  molts jocs i esports.

Els alumnes de cinquè hem practicat diferents esports  dinamitzats pels alumnes de sisè, una experiència genial per a tots.

L´últim dia de les jornades esportives hem estat els alumnes de sisè els que hem  jugat a diferents esports.

Cliqueu sobre la foto per veure l´àlbum sencer:

Canal Olímpic 2017

Els alumnes de 3r i 5è hem fet una sortida conjunta (projecte TEI), i ens hem iniciat en els esports aquàtics de rem: K2, SUP i barques de rem.

Ha estat una gran experiència, en la que alumnes i mestres hem gaudit molt fent esport.

Cliqueu sobre la fotografia per veure l’àlbum sencer:

0EE2EF2F-2A91-4625-9B9A-4306A4E72196