Festa final del segon trimestre

Els alumnes de Cicle Superior van realizar una sèrie de jocs l´última tarda del segon trimestre. Un dels jocs, va ser l´Acrosport,que és un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures. Té elements de dansa, salts i cabrioles gimnàstiques com a component coreogràfic, que li atorguen el grau d’artístic.

Els alumnes van gaudir molt amb l´experiència.

Camp D’aprenentatge Esterri dÀneu

Del 4 al 7 de febrer vam anar al Camp d’Aprenentatge d’Esterri d’Àneu on els/les alumnes de 6è van aprendre molt i s’ho van passar molt bé.
Vam anar al Parc Nacional d’Aigüestortes, a l’avetosa del Gerdar de Sorpe, vam fer activitats d’orientació, tot gaudint de la natura i de les impressionants vistes, vam realitzar un taller amb llana i una activitat de nit “ Pintant en la foscor” que va agradar molt. No ens oblidem del carnaval de pijames i del ball de gala amb actuacions.
En fi, van estar uns dies de convivència, envoltats de natura, que ens han deixat molts bons records.

Classificats al +Mates

ENHORABONA!

Aquest any hem tornat a participar al concurs del +MAT. Tots/es els/les alumnes de 5è han estat treballant de valent. Des de l’associació de l’APaMMs vam rebre tres problemes matemàtics que vam resoldre per grups.
Només un grup de cada escola queda classificat per la pròxima fase. L’equip format per les alumnes: Clara Antius Sabatés, Aina Falcó Escobar, Sol López González I Berta Gassó Olivella  ha quedat classificat per participar a la Fase Final del +Mates 2016, serà el proper 16 d’abril

Fem Mates

BONA SORT!

+mates

Jocs cooperatius TEI

Dimecres 9 de desembre al matí vam realitzar una activitat relacionada amb el Projecte TEI, en el que participen els alumnes de 3r i 5é.
Vam organitzar diferents jocs, en els que els/les alumnes, tutors i tutoritzats, havien de treballar cooperativament.
La valoració final va ser molt positiva per part de tots.

Castanyada a la Creu de Canet

Divendres 30 d´octubre vam anar tots els/les alumnes de Cicle Superior a celebrar la Castanyada a la Creu de Canet. Va ser un dia genial, tot i que per alguns i algunes la pujada no va ser fàcil per la dificultat del seu desnivell en alguns trams.
Un cop a dalt de la Creu, vam gaudir de les espectaculars vistes, vam fer un joc molt divertit, en el que vam participar tots els/les alumnes del Cicle i després del gran esforç vam anar a dinar.

Estalvi 1r curs Projecte 50/50 d’estalvi energètic

Durant el primer curs d’implantació del projecte 50/50 d’estalvi energètic en conveni amb l’Ajuntament i amb el suport de la Diputació, hem aconseguit:

• Sensibilitzar els alumnes sobre la necessitat d’estalviar energia.
• Portar a terme mesures d’eficiència energètica a l’abast de tots que ens permeten estalviar energia.
• Estalviar 4.100 euros de la factura elèctrica anual.
• Estalviar un 13’07% del consum d’energia anual.
• Estalviar 0’000248 tones de CO2/KWh.

Es per això que l’Ajuntament ens ha retornat els 1.500 euros que s’havien acordat en el conveni.
Com a acte simbòlic de l’entrega, els/les alumnes de 6è van anar a l’Ajuntament on se’ls va lliurar una carta d’agraïment per la implicació i compromís del centre.