Jocs cooperatius TEI

Dimecres 9 de desembre al matí vam realitzar una activitat relacionada amb el Projecte TEI, en el que participen els alumnes de 3r i 5é.
Vam organitzar diferents jocs, en els que els/les alumnes, tutors i tutoritzats, havien de treballar cooperativament.
La valoració final va ser molt positiva per part de tots.

Castanyada a la Creu de Canet

Divendres 30 d´octubre vam anar tots els/les alumnes de Cicle Superior a celebrar la Castanyada a la Creu de Canet. Va ser un dia genial, tot i que per alguns i algunes la pujada no va ser fàcil per la dificultat del seu desnivell en alguns trams.
Un cop a dalt de la Creu, vam gaudir de les espectaculars vistes, vam fer un joc molt divertit, en el que vam participar tots els/les alumnes del Cicle i després del gran esforç vam anar a dinar.

Estalvi 1r curs Projecte 50/50 d’estalvi energètic

Durant el primer curs d’implantació del projecte 50/50 d’estalvi energètic en conveni amb l’Ajuntament i amb el suport de la Diputació, hem aconseguit:

• Sensibilitzar els alumnes sobre la necessitat d’estalviar energia.
• Portar a terme mesures d’eficiència energètica a l’abast de tots que ens permeten estalviar energia.
• Estalviar 4.100 euros de la factura elèctrica anual.
• Estalviar un 13’07% del consum d’energia anual.
• Estalviar 0’000248 tones de CO2/KWh.

Es per això que l’Ajuntament ens ha retornat els 1.500 euros que s’havien acordat en el conveni.
Com a acte simbòlic de l’entrega, els/les alumnes de 6è van anar a l’Ajuntament on se’ls va lliurar una carta d’agraïment per la implicació i compromís del centre.

Visita al Museu de les Matemàtiques

El passat 6 de novembre els/les alumnes de 5è vam anar al Museu de les Matemàtiques. Ens ho vam passar genial i vam poder fer un munt d’activitats molt divertides. Abans de dinar vam fer una gimcana matemàtica. Quan vam acabar vam dinar al parc i vam jugar una estona. Ens va agradar molt aquesta sortida!!!

TREBALL AL LABORATORI

Els alumnes de 5è al laboratori,hem realitzat experiments dels diferents canvis químics. Observàvem les dissolucions i com pot sofrir la matèria segons… Hem après els diversos mètodes de separació en funció del tipus de mescla i moltes més coses.

Alumnes de 5è A:

Alumnes de 5è B:

SORTIDA A EMPÚRIES

Els alumnes de 5è vam anar a Empúries . Quan vam arribar ens vam explicar com els grecs van  fundar Empòrion. Vam veure les restes de la ciutat  emmurallada i hem après com vivia la civilització grega. Al Museu observàvem restes, figures importants d’aquella època i representàvem una obra teatral sobre déus, costums…