TREBALL AL LABORATORI

Els alumnes de 5è al laboratori,hem realitzat experiments dels diferents canvis químics. Observàvem les dissolucions i com pot sofrir la matèria segons… Hem après els diversos mètodes de separació en funció del tipus de mescla i moltes més coses.

Alumnes de 5è A:

Alumnes de 5è B:

SORTIDA A EMPÚRIES

Els alumnes de 5è vam anar a Empúries . Quan vam arribar ens vam explicar com els grecs van  fundar Empòrion. Vam veure les restes de la ciutat  emmurallada i hem après com vivia la civilització grega. Al Museu observàvem restes, figures importants d’aquella època i representàvem una obra teatral sobre déus, costums…

El museu Blau

El 25 de febrer vam anar a visitar el museu Blau de Barcelona. Els nens i nenes de 5èA i 5èB vam realitzar una dinàmica amb grups per tal desbrinar “Qui es menja a qui?”, un joc amb fotografies d’animals en el que havíem de construir cadenes tròfiques. Quan vam entrar vam començar pel Big Bang, els primers éssers vius, l’evolució…. i animals, plantes, minerals, microbis, etc. Molt interessant!