Els alumnes de 6è reciten poemes a infantil

Els poemes tenen com a objectiu expressar pensaments i sentiments amb un llenguatge lliure i creatiu que pretén commoure el lector o el que l’escolta.

Els nens i nenes de 6è van decidir recitar els seus propis poemes als més menuts de l’escola, per compartir amb ells el que no volen que el temps els prengui, intrigats per descobrir què sentirien els més petits.

Molt motivats, van crear els seus poemes, van escriure’ls a ordinador, van inserir una imatge que representés la idea del poema, van preparar-se la recitació i una petita presentació i preguntes pels alumnes de P-3, P-4 i P-5 (us ha agradat? Com us heu sentit?).

L’experiència va ser molt enriquidora i de ben segur, la tornarem a repetir.

Jornades esportives 2016

El 16 i 17 de Juny vam fer les jornades esportives d´Educació Infantil i Primària.
Durant tot el dia vam estar practicant diferents jocs i esports dinamitzats pels alumnes de 6è. Aquests últims van fer les seves jornades el 20 de juny.
Van ser 3 dies genials i molt enriquidors.
Cal felicitar a tots els participants.

Sortida al Canal Olímpic

El 26 de juny els alumnes de 3r i 5è vam anar a practicar esports aquàtics al canal olímpic de Castelldefels.
Els alumnes de tercer ens vam iniciar en les embarcacions de rem i K2 i els de cinquè en K2 i SUP.
Vam passar un dia genial, tot i que al començar ens va resultar una mica difícil perquè gairebé cap de nosaltres tenia experiència en aquests esports al final ho vam vam aconseguir i vam gaudir de l´esport al medi natural.