Jornades Esportives 2017 Primària

Els alumnes de Primària hem fet les jornades esportives, en les que tots els alumnes de l´escola hem gaudit de  molts jocs i esports.

Els alumnes de cinquè hem practicat diferents esports  dinamitzats pels alumnes de sisè, una experiència genial per a tots.

L´últim dia de les jornades esportives hem estat els alumnes de sisè els que hem  jugat a diferents esports.

Cliqueu sobre la foto per veure l´àlbum sencer:

Canal Olímpic 2017

Els alumnes de 3r i 5è hem fet una sortida conjunta (projecte TEI), i ens hem iniciat en els esports aquàtics de rem: K2, SUP i barques de rem.

Ha estat una gran experiència, en la que alumnes i mestres hem gaudit molt fent esport.

Cliqueu sobre la fotografia per veure l’àlbum sencer:

0EE2EF2F-2A91-4625-9B9A-4306A4E72196

Quina feinada!

Un grup de pediatres ens va demanar ajuda. Havíem de calcular la mitjana d’alçades i de pes dels nens i nenes que aquest any estaven fent 6è. Per fer-ho vam haver de mesurar-nos, pesar-nos, etc. Després calcular la mitjana de nens, de nens i treure’n conclusions. Va ser una feinada, però vam aconseguir-ho!

Treballant matemàtiques

Els escriptors de SEP

Els alumnes de SEP hem creat una història tots junts deixant volant la nostra imaginació. Cadascú, en ordre, anàvem dient una frase de manera que el següent s’havia d’adaptar al que ja s’havia escrit.

Aquí us deixem el resultat:

ocells2

REALITAT O FICCIÓ?

Hi havia una vegada, fa molts i molts anys, no se sap ben bé a on, un petit i mandrós ocell que estava volant tan tranquil, va veure un “Skate park” i va decidir anar cap a un nen que estava patinant.

De cop i volta, l’ocell va atacar al nen lentament, amb girs i moviments sense sentit. Però el nen tenia un secret: podia fer aparèixer tot el que desitgés. Per defensar-se de l’atac esbojarrat, va fer aparèixer una flor lila preciosa. L’ocell, al veure la flor, es va distreure perquè no es va poder resistir a olorar aquella flor. Tan bonica i bufona era la flor lila que el va hipnotitzar i així el nen va poder escapar. Després de córrer i córrer, va arribar a una cova i es va trobar construccions de pedres i missatges estranys que no sabia desxifrar pintats a les parets. De sobte,va escoltar un “Buuuuhhh!” i es va espantar i va seguir la ruta de la cova fins que va ensopegar amb un monstre pelut i ferotge i va començar a cridar fins que es va quedar afònic. Amb el seu ingeni, el nen va tirar una gran i pesada roca a l’estomac del monstre, que es va enfadar moltíssim i, amb la ràbia del cop, va voler atacar al nen. Per sort, va aparèixer l’ocell, va agafar el nen, va fer un conjur fent desaparèixer el monstre…

El que no sabeu és que el protagonista d’aquesta història és en Pablo, un nen aficionat als videojocs que, en quedar-se dormit mentre feia una partida, va tenir aquest somni estrany.

Autors: Unai García, Aiman Zaitouni, Davinia Sanchez, Miguel Talarac, Estel Marín, Joan Farelo, Adil Boucharab i Sara Moya