Jornades esportives 2016

El 16 i 17 de Juny vam fer les jornades esportives d´Educació Infantil i Primària.
Durant tot el dia vam estar practicant diferents jocs i esports dinamitzats pels alumnes de 6è. Aquests últims van fer les seves jornades el 20 de juny.
Van ser 3 dies genials i molt enriquidors.
Cal felicitar a tots els participants.

Sortida al Canal Olímpic

El 26 de juny els alumnes de 3r i 5è vam anar a practicar esports aquàtics al canal olímpic de Castelldefels.
Els alumnes de tercer ens vam iniciar en les embarcacions de rem i K2 i els de cinquè en K2 i SUP.
Vam passar un dia genial, tot i que al començar ens va resultar una mica difícil perquè gairebé cap de nosaltres tenia experiència en aquests esports al final ho vam vam aconseguir i vam gaudir de l´esport al medi natural.

PARELLES LITERÀRIES

Els alumnes de 5è i 3r hem participat en un joc literari, que va tenir lloc el dimarts 19 d’abril. Els Mestres van organitzar el joc.
El joc es tractava de completar les frases que formaven un refrany. Els alumnes de 5è tenien el principi i els alumnes de 3r el final. Quan els alumnes creien que ja tenien format un refrany ho anaven a comprovar amb els mestres. Si era cert, el penjaven a una porta de vidre.
Per exemple:

– Ni a l’agost caminar ni al desembre navegar.
– Un ull al plat i l’altre al gat.
– On mengen dos en mengen tres.

Aquesta activitat l’hem fet per enfortir el vincle amb els tutoritzats de tercer i nosaltres.

Text escrit per l´Erik i la Sol (alumnes de 5èA)

Festa final del segon trimestre

Els alumnes de Cicle Superior van realizar una sèrie de jocs l´última tarda del segon trimestre. Un dels jocs, va ser l´Acrosport,que és un esport acrobàtic-coreogràfic que integra tres elements fonamentals: formació de figures o piràmides corporals, acrobàcies i elements de força, i flexibilitat a més d’equilibris com a transicions entre figures. Té elements de dansa, salts i cabrioles gimnàstiques com a component coreogràfic, que li atorguen el grau d’artístic.

Els alumnes van gaudir molt amb l´experiència.

Camp D’aprenentatge Esterri dÀneu

Del 4 al 7 de febrer vam anar al Camp d’Aprenentatge d’Esterri d’Àneu on els/les alumnes de 6è van aprendre molt i s’ho van passar molt bé.
Vam anar al Parc Nacional d’Aigüestortes, a l’avetosa del Gerdar de Sorpe, vam fer activitats d’orientació, tot gaudint de la natura i de les impressionants vistes, vam realitzar un taller amb llana i una activitat de nit “ Pintant en la foscor” que va agradar molt. No ens oblidem del carnaval de pijames i del ball de gala amb actuacions.
En fi, van estar uns dies de convivència, envoltats de natura, que ens han deixat molts bons records.

Classificats al +Mates

ENHORABONA!

Aquest any hem tornat a participar al concurs del +MAT. Tots/es els/les alumnes de 5è han estat treballant de valent. Des de l’associació de l’APaMMs vam rebre tres problemes matemàtics que vam resoldre per grups.
Només un grup de cada escola queda classificat per la pròxima fase. L’equip format per les alumnes: Clara Antius Sabatés, Aina Falcó Escobar, Sol López González I Berta Gassó Olivella  ha quedat classificat per participar a la Fase Final del +Mates 2016, serà el proper 16 d’abril

Fem Mates

BONA SORT!