Llistat de llibres i socialització 2016-17

Llistat de llibres i material del curs escolar 2016-2017

L’Escola Misericòrdia té socialitzats els llibres de text, de lectura i els diccionaris de primària.

Què vol dir això? Aquests llibres són propietat de l’escola, que els ha adquirit. Els i les alumnes els utilitzen durant el curs en règim de préstec, i l’alumne/a i la seva família són els responsables de conservar-los en bon estat.

Al Cicle Inicial estan socialitzats els llibres de lectura de llengua catalana. Des de 3r fins a 6è de Primària estan socialitzats tots els llibres de text, diccionaris, llibres de lectura, i CD’s de música. Les famílies només han de comprar els quaderns d’activitats (que, com que s’han d’escriure, no es poden reutilitzar). Això contribueix a un estalvi molt important per a les famílies. A més a més permet a l’escola educar els/les alumnes en la cura dels materials comuns i en els bons hàbits de consum respectuosos amb el medi ambient.

Com fem possible la conservació dels fons de llibres de l’escola?

Els/les alumnes de primària, entre 1r i 6è, paguen una quota per al manteniment dels llibres socialitzats, que s’abona abans de començar cada curs juntament amb la quota de material. Al cicle inicial és de 7€ i als cicles mitjà i superior de 20€.

A començament de curs els tutors lliuren a cada l’alumne/a un lot de llibres,  que porta a casa perquè la família els revisi i, si cal, renovi el folre (amb el material que es lliura a l’escola). En el cas que el llibre estigui malmès i no tingui un gomet groc, s’ha de notificar al/la tutor/a.  L’alumne ha de posar el seu nom als llibres en l’espai previst per fer-ho.

A final de curs, l’escola revisa l’estat dels llibres. En cas que l’alumne/a n’hagi malmès algun per un mal ús, haurà d’abonar l’import establert. En el cas que no aboni l’import, el curs següent no  podrà participar en la socialització de llibres i, per tant, la família haurà de comprar tot el lot sencer.

Comissió de socialització