Robin Hood Theatre

Last Wednesday the 11th of January, we went to the theatre. Here you have some of the pictures we took.

Robin-HoodClick on the picture to see more photos

2016-12-01_1918Here you have some of the songs that we are going to sing. Enjoy!

Robin Hood Song (from IPA productions)

The Sheriff of Nottingam (from IPA productions)

Money, Money, Money (from IPA productions)

READING ACTIVITY

5th A Class

6th B Class

The students’ opinions

“Que aquesta classe hi ha molta alegria”6th_Petita

“Més d’un cop m’ha fet riure quan estava trist”

“M’agrada molt la decoració, és molt alegre i en aquesta classe s’aprèn molt”

“La classe d’anglès no la olvidaré mai, ballàvem, cantàvem, jugàvem i ens ensenyaven a parlar cada vegada més l’anglès. Moltes gràcies”

“I que si no entens alguna cosa, tens cartells enganxats a la pared que t’ajuden”

“Sempre m’ha fet por un maniquí que hi ha amb un barret de pagès. M’ha ha estat mirant aquests dos anys…!”

“El tipus d’ensenyament que fa”

“També hem fet activitats molt xules”

“Durant aquests dos anys, ho he passat molt bé i he après molt”

Gràcies a tots i a totes, jo també ho he passat molt bé!

Molt bona sort a l’Institut!

English Theatre Festival_10th Anniversary

We are proud to invite you to ourBirthday_Cake_Clip_Art_for_10_year

10th Anniversary

English Theatre Festival Programa

Celebrem el 10è aniversari del nostre English Theatre Festival. Curs darrera curs, hem fet créixer aquest festival incorporant cada cop més alumnes, més decorats, i la invitació a les famílies i resta de l’escola …

Tot es va iniciar quan vàrem començar a fer petites actuacions amb els nostres alumnes per motivar-los i fer-los practicar l’anglès.

I aquesta idea va anar creixent, creixent i creixent.

Ara arribem al nostre 10è aniversari i ens agradaria celebrar-ho amb tots vosaltres: alumnes, mestres, pares, mares, avis, àvies i resta de familiars, que sabem que sempre esteu disposats a venir per donar-nos suport.

Volem també, donar les gràcies als diferents mestres d’anglès, que han ajudat a fer possible aquest projecte: Luisa, Esther, Maria, Sandra, Rossana, Marc, Anna … a tots i totes .

happy-birthday-clipart-10Susana – Sara – Teresa