Feines Estiu – Alumnes de 5 i 6è

ALUMNES DE 5È

Estimats pares,

Durant el període de vacances seria convenient que el vostre/a fill/a no perdés el contacte amb la llengua anglesa.

Us recomano fer el quadernet “Skills Trainer” del Tiger Tracks que ja teniu, acabar l’activity Book, el Progress Journal i fer algunes de les activitats que hi ha al bloc d’anglès (“Classroom”)

És només una recomanació, el que significa que podeu treballar qualsevol altre quadern que vosaltres creieu convenient, i recordeu, que aquest treball d’estiu NO serà recollit ni corregit a l’escola.

HAVE A NICE SUMMER and I’LL SEE YOU NEXT SCHOOL YEAR

ALUMNES DE 6È

Benvolgudes famílies de 6è,

Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar d’aquesta pàgina web de l’escola.summer reading

Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. Hem procurat preparar unes activitats  que no els prenguin molt de temps perquè és important que dediquin temps a jugar, a anar a la platja o a la piscina, en bicicleta, al casal, estar amb la família i els amics, fer excursions, etc. Us aconsellem que els ajudeu a fer una bona planificació per fer compatible el temps d’esbarjo amb el de treball escolar.

Aquestes activitats les hem preparat el professorat de sisè en col·laboració amb el de primer d’ESO. En començar el curs escolar, l’alumnat haurà de lliurar els dossiers als/a les  tutors/es de 1r d’ESO i fer les presentacions orals a les hores de tutoria. Cal que tot l’alumnat faci les activitats. El professorat de primer d’ESO les tindrà en compte  a les valoracions del primer trimestre.

Que passeu unes bones vacances.

Activitats d’Estiu 2017- Dossier de Treball

Català – Castellà – Anglès – Matemàtiques

Carta de la Direcció – Deures d’Estiu 16-17

11th English Theatre Festival

Dimecres 7 de Juny  Ed. Infantil 4-5 i Primària A-C

Divendres 9 de Juny  Ed. Infantil 4-5 i Primària B

US HI ESPEREM

Peter Pan Story  5th Classes          2016-12-01_1918

Peter Pan Song

Goodnight (Beatles)

Tinkle Bell Song

The Battle Song

See the video

Robin Hood Theatre

Last Wednesday the 11th of January, we went to the theatre. Here you have some of the pictures we took.

Robin-HoodClick on the picture to see more photos

2016-12-01_1918Here you have some of the songs that we are going to sing. Enjoy!

Robin Hood Song (from IPA productions)

The Sheriff of Nottingam (from IPA productions)

Money, Money, Money (from IPA productions)

READING ACTIVITY