Celebrem la castanyada

Els alumnes de cicle inicial ens hem convertit en pastissers. A primer hem fet panellets i a segon sorpreses de tardor. Ummm, que bons! Volem donar les gràcies a les ajudants.

Cliqueu sobre la imatge

A la tarda ens hem disfressat de castanyers i castanyeres i hem anat al parc de la Misericòrdia a berenar  i jugar. Ah!, per cert, ens han vingut a veure dues castanyeres i ens han portat castanyes.

Guarnim el passadís

Divendres, a l’hora de plàstica , els alumnes de segon hem fet mòbils amb fulles de la tardor decorades amb retoladors. Queden molt macos al passadís.

Cliqueu damunt la imatge

Excursió al port d’Arenys

Els/les alumnes de segon hem visitat el port d’Arenys: les drassanes, el port esportiu i el port pesquer. Hem passejat en barca i hem pogut veure millor el port. Després hem jugat a la platja i ens ho hem passat  molt bé.