Ja han arribat els Tions!

Aquest matí quan hem arribat a l’escola ens hem trobat amb una sorpresa ben agradable, han arribat els Tions! Portaven una nota on hi deia que menjaven dibuixos, paraules i frases. Mmm! Entre tots els hi omplirem la panxa!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Taller d’alimentació saludable a 2n

Els nens i les nenes de 2n estem realitzant un  projecte a partir de la pregunta: el meu esmorzar és saludable i complert? Per tenir informació que ens ajudi a respondre-la ahir va venir a l’escola el pare de la Nagore, en Dani. Ens va explicar coses importants a l’hora de fer un àpat saludable i ens va preparar un tast d’aliments saludables amb receptes molt senzilles i sanes. Ens ho vam passar molt bé i ho vam tastar tot! Gràcies Dani!

Els alumnes de 2n netegem aigua al laboratori

Dins el projecte que estem portant a terme: el meu esmorzar és saludable i complert? hem pres consciència de la necessitat de beure mota aigua, també hem après que l’aigua és un bé imprescindible i molt escàs, per això cal que no la malgastem. Avui hem anat al laboratori a provar com podem netejar l’aigua.

Cliqueu la imatge

Celebrem la castanyada

Els alumnes de cicle inicial ens hem convertit en pastissers. A primer hem fet panellets i a segon sorpreses de tardor. Ummm, que bons! Volem donar les gràcies a les ajudants.

Cliqueu sobre la imatge

A la tarda ens hem disfressat de castanyers i castanyeres i hem anat al parc de la Misericòrdia a berenar  i jugar. Ah!, per cert, ens han vingut a veure dues castanyeres i ens han portat castanyes.

Guarnim el passadís

Divendres, a l’hora de plàstica , els alumnes de segon hem fet mòbils amb fulles de la tardor decorades amb retoladors. Queden molt macos al passadís.

Cliqueu damunt la imatge