Archive for 17 novembre 2010

Moltes FeLiCiTaTs Anna!

Aquest serà el teu ultim aniversari a la nostra escola per tant esperem que sigui un dia ben especial per tu. Com ens has explicat no volies portar el que s’acostuma a portar per esmorzar quan celebrem un aniversari i la teva mare ens ha preparat unes espectaculars rosquilles que amb molt de gust em tastat. Boniiiiiiiissimes!

¡Tus propias imágenes en una Slideshow para MySpace, Facebook, orkut o tu página web!mostrar todos los imagenes de esta slideshow

Els nostres petits Lectors…

Hem començat a treballar el llibre de lectura que l’escola, juntament amb la resta d’escoles de la Zer, vam escollir per a educació Infantil.

Conte: el ninot de neu.

Avui hem vist aquest conte d’una mà de contes” i als nens i nenes de P3 i P4els ha agradat molt!
“Tots quatre formaven la Colla pessigolles. Eren la Laia, en Guillem, la Marta i l’Àlex. Amics inseparables que passaven junts totes les vacances de Nadal. Una tarda, la Laia va tenir una bona pensada:
– Ei, escolteu: per què no fem un ninot de neu?
– Sííííí!!! -van cridar tots els altres alhora.
I de seguida van posar-se a treballar.
Primer van fer una muntanyeta de neu i després la van anar arrodonint fins que es va convertir en una bola molt grossa. La van fer tan de pressa que no es van adonar que dins hi quedava una pala d’aquelles petites que hi ha al costat de totes les llars de foc….si voleu saber com acaba feu un clic al títol del conte per a mirar-lo!

EL NINOT DE NEU