Archive for 9 novembre 2010

Dissolucions

Hem provat de dissoldre sucre, sal , xocolata amb aigua.

També ho hem tastat. Dolç, salat….,aquests són els gustos que notàvem a la llengua.

I el que més ens ha agradat, és el gust que té la xocolata.

Psicomotricitat: Som les bruixes!

L’objectiu principal es participar en el joc col.lectiu acceptant el rol que li toca fer a cada alumne. No va ser facil! tots volien ser bruixes…;)

Es col·loquen tots els nens en rotllana menys un que es posarà al mig. Aquest escollirà amb el dit 3 o 4 jugadors de la rotllana i els anomenarà bruixes. Aleshores les bruixes es posaran al mig i la resta de nens començaran a rodar agafats de les mans tot cantant la cançó “Plou i fa sol”. En acabar,les bruixes passaran a demanar als nens de la rotllana el nom d´alguna cosa que elles han anat decidint mentres els altres cantaven (Ex:heu de dir noms d’ANIMALS) Fet això,el gran grup demana a les bruixes: i vosaltres qui sou?. Les bruixes han de contestar: Les bruixes. Tots comencen a escapar-se i les bruixes els han d´atrapar. Els últims de ser atrapats poden ser les bruixes del proper joc.