ENS HA ENSENYAT UNA BOCA AMB BRAQUETS.
ENS HA EXPLICAT QUE ELS BRAQUETS SÓN PER POSAR LES DENTS RECTES.
ENS HA ENSENYAT COM RENTAR-NOS LES DENTS CORRECTAMENT.
ENS HA REGALAT US RASPALL DE DENTS MÀGIC QUE NO NECESSITA PASTA. QUINA PASSADA!
ENS HA ENSENYAT UNA BOCA AMB BRAQUETS.
ENS HA EXPLICAT QUE ELS BRAQUETS SÓN PER POSAR LES DENTS RECTES.
ENS HA ENSENYAT COM RENTAR-NOS LES DENTS CORRECTAMENT.
ENS HA REGALAT US RASPALL DE DENTS MÀGIC QUE NO NECESSITA PASTA. QUINA PASSADA!
L’ANNA VA PUJAR A LA “CAMILLA” I LI VAN MIRAR LES DENTS.
LI VAN POSAR UN COTÓ I MOLTES MÀQUINES: UN ASPIRADOR, UNA MÀQUINA QUE POSAVA AIGUA, UNA MÀQUINA AMB LLUM BLAVA, …
LA BEA I LA DOLORS ENS VAN EXPLICAR COM HEM DE CUIDAR LES DENTS
ENS AGRADA MIRAR ELS CONTES AMB ELS PARES I LES MARES.
ENS AGRADA LLEGIR-LOS.
ENS AGRADA DIBUIXAR I ESCRIURE A LA LLIBRETA.
PER QUÈ ENS CAUEN LES DENTS?
PER A QUÈ SERVEIXEN?
DE QUÈ ESTAN FETES?
…
VOLEM SABER MOLTES COSES!
JA HAN COMENÇAT LES OBRES PER CONSTRUIR L’ESCOLA!
HO VOLEM DIR A TOTHOM I HO VOLEM ESCRIURE PER TOT ARREU!
FASE 1: LA PAPALLONA MASCLE I LA PAPALLONA FEMELLA S’APARELLEN I POSEN ELS OUS.
FASE 2: ELS OUS S’HAN TRENCAT I N’HAN SORTIT PETITES ERUGUES.
FASE 3: LES PETITES ERGUES HAN FILAT LA SEVA NOVA CASA. ARA S’ANOMENA CRISÀLIDE O CAPOLL.
FASE 4: AL CAP D’UNES SETMANES O MESOS, LA CRISÀLIDE ES TRENCA I DE DINS EN SURT UNA BONICA PAPALLONA.
A LA MITJANA HI HA MOLTES COSES PER TERRA.
HI HA COSES QUE HAN DE SER A LA MITJANA (FULLES, BRANQUES, CÒDOLS, …) I ALTRES QUE NO HI HAURIEN DE SER (PAPERS, PALLETES DE PLÀSTIC, TROSSOS DE LLAUNES, …)
TAMBÉ HEM TROBAT ANIMALONS.
TOT HO HEM RECOLLIT AMB GUANTS.
AVUI A L’ESCOLA HEM CLASSIFICAT TOT EL QUE VAM TROBAR.
HEM SEMBRAT FAVES I ESPINACS
PORTEM POCS DIES PERÒ JA HEM TREBALLAT MOLT. HEM RECORDAT L’ESTIU I ARA TREBALLEM EL NOM DE LA CLASSE: SOM LA CLASSE DE LES PAPALLONES.