El divendres 11 de gener de 2013 va venir la Rosalia mare del Javier Perez baena i ens va ensenyar a jugar amb les seves caniques. Va aprendre a jugar de 4 maneres diferens. La primera manera va ser la del triangle, despres ” al hoyo”, tambe a la linia i per ultim al bolon. ens ho vam passar d’allo mes be i ens va regalar les seves caniques per la classe de 1er.A ,tots stabem molt contens.
javier i adrian.
























