A LA CLASSE DELS OLÍMPICS TENIM DOS PEIXETS Publicat el 26 setembre 2013 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA 2 LA SETMANA PASSADA, LA NOSTRA COMPANYA ANNABEL VA FER 7 ANYS I ENS VA REGALAR 2 PEIXOS. ES DIUEN TAQUETES I DORADET. ELS HEM DE CUIDAR MOLT: ELS DONEM MENJAR I ELS CANVIEM L’AIGUA. VOLEU VEURE COM SÓN? DONCS MIREU LA FOTO.
ELS DELEGATS DE 2n A Publicat el 26 setembre 2013 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA Respon HOLA MARES I PARES. SOM EL MARC I L’ARES I SOM ELS DELEGATS DE 2nA. ENS HAN TRIAT ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES, I ESPEREM FER-HO MOLT I MOLT BÉ. BESITOS.
COMENCEM 2n !!! Publicat el 26 setembre 2013 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA 1 Ja som al setembre, i hem començat un nou curs. Ja fem 2n !!! i óm la classe dels OLÍMPICS !!! Pares i mares. Us donem la benvinguda al nou curs i us animem a que us hi enganxeu. Nosaltres ja ho hem fet, decorant el mural del hall.