SOM LA CLASSE DELS PINTORS !!! Publicat el 27 setembre 2012 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA 2 PARES I MARES, JA TENIM NOM PER LA CLASSE !!!! DESPRÉS DE MOLT PENSAR, HEM DECIDIT SER LA CLASSE DELS PINTORS. ÉS UN NOM XULO, OI? ARA, ENS HAUREU D’AJUDAR A PENSAR QUINES COSES VOLEM APRENDRE I A BUSCAR INFORMACIÓ. APA DONCS, SOM-HI !!!!
ELS NOSTRES DELEGATS Publicat el 27 setembre 2012 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA 1 A LA NOSTRA CLASE JA TENIM DELEGATS: SON L’ORIOL I LA MAEVA
JA FEM PRIMER ! Publicat el 21 setembre 2012 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA Respon AQUEST ANY HAUREM DE TREBALLAR MOLT. ENS AJUDAREU ?
AVUI HEM FET BOMBOLLES GEGANTS. Publicat el 7 juny 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES 2 PER FER LA BARREJA HEM UTILITZAT: 10 L D’AIGUA + 1 L DE SABÓ + 1/4 DE GLICERINA. MIREU ! MIREU! QUINES BOMBOLLES… HA ESTAT MOLT DIVERTIT!
MIREM MÉS ROBOTS. Publicat el 24 maig 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES 1 HEM VIST COM FUNCIONEN I DE QUINS MATERIALS ESTAN FETS. ALGUNS D’AQUESTS ROBOTS ELS HAN FET ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES. SÓN UNS BONS INVENTORS!
PINTEM COM EL SENYOR GUINOVART Publicat el 17 maig 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES Respon AQUEST QUADRE ES DIU “LES QUATRE ESTACIONS” CADA ESTACIÓ TÉ UN COLOR: LA TARDOR EL COLOR TARONJA, L’HIVERN EL COLOR GRIS, LA PRIMAVERA EL COLOR VERD I L’ESTIU EL COLOR GROC. NOSALTRES ENS HEM INSPIRAT AMB AQUEST QUADRE I PER PINTAR LA PRIMAVERA HEM UTILITZAT EL COLOR VERD. SOM UNS ARTISTES!
A LLEIDA ÉS FESTA MAJOR! Publicat el 10 maig 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES Respon AVUI AL NOSTRE LLIBRE DE LECTURA HEM TREBALLAT EL CARTELL DE LA FESTA MAJOR. BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!!!
ESCOLLIM UN NOU PROJECTE. Publicat el 3 maig 2012 per SILVIA FILELLA MIRALLES 2 HEM FET UNA VOTACIÓ. I EL PROJECTE MÉS VOTAT HA ESTAT… COM ES FA UN ROBOT?
GRÀCIES NÚRIA PER TOT EL QUE ENS HAS ENSENYAT. Publicat el 12 abril 2012 per Jose Martín 1 LA NÚRIA JA HA ACABAT LES CLASSES A LA NOSTRA ESCOLA. ESPEREM QUE TORNI TOT SOVINT A VISITAR-NOS. T’ESTIMEM MOLT! FINS AVIAT!