El dia 26 al matí vam anar a plantar arbres a la Mitjana. Ho vam fer en una zona que estava afectada per la “periploca” que és una planta enfiladissa invasora que no deixa créixer bé els arbres. Vam plantar arbres i arbustos molt petits, propis del bosc de ribera: esbarzers, saücs, xops, tamarius, freixes…
També hi van anar les altres escoles del barri.