UN REGAL MOLT ESPECIAL

Avui a l’escola hem rebut un regal molt especial. El compositor i pianista lleidatà Antoni Tolmos ens ha regalat el seu darrer CD “Essència Popular” i la caixa que l’acompanya per a cadascun dels nens i nenes de primer.

La seva música ens acompanya cada divendres a l’hora del comiat i la caixa hi posem bons propòsits, desitjos i bons records de la setmana.

Us convidem a escoltar-lo i gaudir-lo com nosaltres fem a l’escola.

Bones Festes i fins l’any vinent!!!

Montse Villòria i Anna Pachón.

2 comentaris a “UN REGAL MOLT ESPECIAL

  1. M’ha agradat molt, molt, molt.
    El portem al cotxe i l’escoltem sovint.
    La cançó que més m’agrada es La pressó de Lleida.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *