Avui a l’escola hem rebut un regal molt especial. El compositor i pianista lleidatà Antoni Tolmos ens ha regalat el seu darrer CD “Essència Popular” i la caixa que l’acompanya per a cadascun dels nens i nenes de primer.
La seva música ens acompanya cada divendres a l’hora del comiat i la caixa hi posem bons propòsits, desitjos i bons records de la setmana.
Us convidem a escoltar-lo i gaudir-lo com nosaltres fem a l’escola.
Bones Festes i fins l’any vinent!!!
Montse Villòria i Anna Pachón.

a la mare i a mi ens agradat molt el cd
M’ha agradat molt, molt, molt.
El portem al cotxe i l’escoltem sovint.
La cançó que més m’agrada es La pressó de Lleida.