Mares i pares !
D’aquí a pocs dies s’acabarà aquest curs. Ha estat un curs intens on hem treballat i après molt. Ens hem fet grans !
Aquest curs vam escollir ser la classe dels pintors, i com qure una de les coses que volíem fer era aprendre a pintar i pìntar com els pintors i pintores… doncs així ha estat.
Hem conegut i pintat com dos grans mestres de l’art: Joan Miró i Vincent Van Gogh, a més de l’art rupestre. Tot i que ja veureu quants artitstes coneixem i hem treballat també als tallers d’art.
Aquí us deixem una petita mostra del nostre preojecte pintors. D’aquí a uns dies ho acabareu de veure a casa.
Sabem que els nens i nenes han gaudit i ahan après. Desitgem que us agradi !!












