ENS HA VISITAT EL SAÚL CRAVIOTTO

MARES I PARES.

COM JA SABEU, EL DIJOUS ENS VA VENIR A VISITAR A L’ESCOLA EL

SAÚL CRAVIOTTO, PIRAGÜISTA OLÍMPIC I NASCUT A LLEIDA.

QUIN HONOR!

ENS VA EXPLICAR EN QUÈ CONSISTEIX L’ESPORT QUE ELL PARCTICA,

EL PIRAGÜISME, I LA SEVA EXPERIÈNCIA COM A ESPORTISTA OLÍMPIC.

HA PARTICIPAT A LES OLIMPÍADES DE PEKÍN 2008 I LONDRES 2012, I HA

GUANYAT 2 MEDALLES: OR A PEKÍN I PLATA A LONDRES.

PER ARRIBAR A LES OLIMPÍADES, HA HAGUT DE TREBALLAR I ESFORÇAR-SE

MOLTÍSSIM. S’ENTRENA MOLT, TÉ UNA DIETA VARIADA, DESCANSA LES HORES

NECESSÀRIES I MAI NO ES RENDEIX.

UN BON EXEMPLE DE TREBALL, CONSTÀNCIA, ESFORÇ, IL·LUSIÓ, 

SUPERACIÓ I ÈXIT.

ES FA FER FOTOS AMB NOSALTRES I ENS VA SIGNAR UN AUTÒGRAF.

QUINA EXPERIÈNCIA PER TOTS NOSALTRES!

I AVIAT… ENS VISITARÀ L’ATLETA OLÍMPIC JACKSON QUIÑÓNEZ.

IMG_2175 IMG_2178 IMG_2187 IMG_2196 IMG_2199 IMG_2201 IMG_2208 IMG_2210 IMG_2231

COMPROMÍS AMB L’AGENDA 21

Aquest any que fem 2n, el nostre compromís amb l’Agenda 21 és el d’estalviar aigua, tant a l’escola com a casa.

Intentarem no deixar les aixetes obertes, aprofitar l’aigua de l’aixeta per omplir varies ampolles d’aigua, estirar només 1 cop la cadena del vàter, etc. Ens ajudareu?

Ahir, vam anar a signar el nostre compromís amb la Margarida. Tots i vam ser presents, però els delegats i delegades de 2n van ser els nostres representants i els que van deixar escrit el seu nom al paper. Mireu, mireu !

IMG_2147 IMG_2155

TRASPLANTAMENT D’UN ESPATIFYLIUM

Aquest curs, treballarem l’espatifylium, una planta molt bonica però una mica delicada.

Primer de tot necessitem la planta petita, un test i un plat, unes pedretes, terra nova i humida i aigua.

Quan vam tenir tot el necessari, vam sortir al pati a fer el trasp`lantament, que és necessari perquè la planta creixi gran i forta.

Aquestes són algunes de les fotos que vam fer durant el procés de trasplantament.

IMG_2099 IMG_2104 IMG_2107 IMG_2112

JA HA ARRIBAT LA TARDOR !

Ja ha arribat la tardor! I amb ella, hem començat a conèixer i trebvallar coses del medi natural: les aus, l’ànec collverd i el plataner.Vam sorit al passaig per descobrir com és, quins colors té a la tardor, com és el seu trons, les fulles, elsfruits,etc

Mireu que bé ens ho vam passar!

Visca la tardor !

IMG_2062

L’ESFORÇ D’UNA ATLETA

La setmana passada, la Seyla ens va venir a veure a l’escola. Ella és atleta, i ens va explicar quines disciplines hi ha dins de l’atletisme, quin tipus de sabatilla d’esport utilitzen, com es preparen, què mengen, etc.

Si volen guanyar curses, s’han d’entrenar molt, menjar sa i esforçar-se molt.

No sempre es guanya, però el que és important és esforçar-se, lluitar i passar-s’ho molt bé.

Seyla, gràcies per venir i ensenyar-nos els teus trofeus.

IMG_1936 IMG_1940

SER JUTGE OLÍMPIC !!!

Fa uns dies, el Josep Maria, el tiet de l’Ona Berbel, va venir a fer-nos una visita a l’escola.

Ell, va ser jutge olímpic d’atletisme a les olipíades de Barcelona 92′.

Ens va portar alguns dels seus records: pins del CObi, la mascota de Barcelona, pins de corredors d’atletisme, una medalla, etc

Ens va explicar quina és la tasca dels jutges a les olimpíades, i vam descobrir que per cada feina hi ha un jutge diferent.

Ens va ensenyar un disc de llençador de disc, així com la pistola que utilitzen per sonar el tret de sortida a les curses.

Ens va encantar, i de regal, ens va convidar a fer curses al pati. Apretava la pistola per donar el tret de sortida, i al guanyador o guanyadora, de record, li va regalar la bala.

Va ser una tarda molt interessant i divertida.

Moltes gràcies Josep Maria.

IMG_1871 IMG_1879 IMG_1886 IMG_1893