PARES I MARES. AVUI CELEBREM LA CASTANYADA A L’ESCOLA.
MENJAREM CASTANYES CALENTONES I PANELLETS BONÍSSIMS!
BALLAREM I CANTAREM I CELEBRAREM LA FESTA AMB FAMÍLIA I AMICS.
US ESPEREM AQUESTA TARDA.
BONA CASTANYADA A TOTHOM !!!
MARES I PARES.
COM JA SABEU, EL DIJOUS ENS VA VENIR A VISITAR A L’ESCOLA EL
SAÚL CRAVIOTTO, PIRAGÜISTA OLÍMPIC I NASCUT A LLEIDA.
QUIN HONOR!
ENS VA EXPLICAR EN QUÈ CONSISTEIX L’ESPORT QUE ELL PARCTICA,
EL PIRAGÜISME, I LA SEVA EXPERIÈNCIA COM A ESPORTISTA OLÍMPIC.
HA PARTICIPAT A LES OLIMPÍADES DE PEKÍN 2008 I LONDRES 2012, I HA
GUANYAT 2 MEDALLES: OR A PEKÍN I PLATA A LONDRES.
PER ARRIBAR A LES OLIMPÍADES, HA HAGUT DE TREBALLAR I ESFORÇAR-SE
MOLTÍSSIM. S’ENTRENA MOLT, TÉ UNA DIETA VARIADA, DESCANSA LES HORES
NECESSÀRIES I MAI NO ES RENDEIX.
UN BON EXEMPLE DE TREBALL, CONSTÀNCIA, ESFORÇ, IL·LUSIÓ,
SUPERACIÓ I ÈXIT.
ES FA FER FOTOS AMB NOSALTRES I ENS VA SIGNAR UN AUTÒGRAF.
QUINA EXPERIÈNCIA PER TOTS NOSALTRES!
I AVIAT… ENS VISITARÀ L’ATLETA OLÍMPIC JACKSON QUIÑÓNEZ.
Aquest any que fem 2n, el nostre compromís amb l’Agenda 21 és el d’estalviar aigua, tant a l’escola com a casa.
Intentarem no deixar les aixetes obertes, aprofitar l’aigua de l’aixeta per omplir varies ampolles d’aigua, estirar només 1 cop la cadena del vàter, etc. Ens ajudareu?
Ahir, vam anar a signar el nostre compromís amb la Margarida. Tots i vam ser presents, però els delegats i delegades de 2n van ser els nostres representants i els que van deixar escrit el seu nom al paper. Mireu, mireu !
Aquest curs, treballarem l’espatifylium, una planta molt bonica però una mica delicada.
Primer de tot necessitem la planta petita, un test i un plat, unes pedretes, terra nova i humida i aigua.
Quan vam tenir tot el necessari, vam sortir al pati a fer el trasp`lantament, que és necessari perquè la planta creixi gran i forta.
Aquestes són algunes de les fotos que vam fer durant el procés de trasplantament.
Ja ha arribat la tardor! I amb ella, hem començat a conèixer i trebvallar coses del medi natural: les aus, l’ànec collverd i el plataner.Vam sorit al passaig per descobrir com és, quins colors té a la tardor, com és el seu trons, les fulles, elsfruits,etc
Mireu que bé ens ho vam passar!
Visca la tardor !
La setmana passada, la Seyla ens va venir a veure a l’escola. Ella és atleta, i ens va explicar quines disciplines hi ha dins de l’atletisme, quin tipus de sabatilla d’esport utilitzen, com es preparen, què mengen, etc.
Si volen guanyar curses, s’han d’entrenar molt, menjar sa i esforçar-se molt.
No sempre es guanya, però el que és important és esforçar-se, lluitar i passar-s’ho molt bé.
Seyla, gràcies per venir i ensenyar-nos els teus trofeus.
Fa uns dies, el Josep Maria, el tiet de l’Ona Berbel, va venir a fer-nos una visita a l’escola.
Ell, va ser jutge olímpic d’atletisme a les olipíades de Barcelona 92′.
Ens va portar alguns dels seus records: pins del CObi, la mascota de Barcelona, pins de corredors d’atletisme, una medalla, etc
Ens va explicar quina és la tasca dels jutges a les olimpíades, i vam descobrir que per cada feina hi ha un jutge diferent.
Ens va ensenyar un disc de llençador de disc, així com la pistola que utilitzen per sonar el tret de sortida a les curses.
Ens va encantar, i de regal, ens va convidar a fer curses al pati. Apretava la pistola per donar el tret de sortida, i al guanyador o guanyadora, de record, li va regalar la bala.
Va ser una tarda molt interessant i divertida.
Moltes gràcies Josep Maria.