El passat dia 5 de maig vam anar a l’Espluga de Francolí. vam visitar les Coves de L’Espluga, on vam descobrir l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat a través d’audiovisuals que recreen escenes de la prehistòria amb personatges reals. També vam fer un taller en el qual ens van explicar coses molt interessants, vam construir una cabana i vam pintar sobre una pedra imitant l’art rupestre.

