SORTIDA DE TARDOR A LA MITJANA

PER FI HEM POGUT ANAR A LA MITJANA !

DESPRÉS D’HAVER SUSPÈS L’EXCURSIÓ PER CULPA DE LA PLUJA, EL PASSAT DIMECRES VAM ANAR A DESCOBRIR EL TAMARIU I EL JONC.

VAM FER TRES GRUPS I ENS VAM ENDINSAR PER RACONS I RACONETS A VEURE QUI TROBAVA AQUESTS ARBRES I ARBUSTOS.

I FINALMENT, TOTS I TOTES ELS VAM TROBAR.

QUINA AVENTURA. HEM ESTAT UNS GRANS EXPLORADORS I EXPLORADORES !

DONEM LES GRÀCIES A LES MARES QUE ENS VAN ACOMPANYAR.

Un comentari a “SORTIDA DE TARDOR A LA MITJANA

  1. Hola Pintors!!

    Segur que us ho vau passar molt bé a l’excursió ! A mi m’agradaba molt anar d’excursió amb el cole, i a la mitjana ens ensenyaven moltes coses sobre les aus que hi viuen i les diferents tipus d’arbres i arbustos. Segur que heu aprés moltes coses! Una abraçada

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *