PER FI HEM POGUT ANAR A LA MITJANA !
DESPRÉS D’HAVER SUSPÈS L’EXCURSIÓ PER CULPA DE LA PLUJA, EL PASSAT DIMECRES VAM ANAR A DESCOBRIR EL TAMARIU I EL JONC.
VAM FER TRES GRUPS I ENS VAM ENDINSAR PER RACONS I RACONETS A VEURE QUI TROBAVA AQUESTS ARBRES I ARBUSTOS.
I FINALMENT, TOTS I TOTES ELS VAM TROBAR.
QUINA AVENTURA. HEM ESTAT UNS GRANS EXPLORADORS I EXPLORADORES !
DONEM LES GRÀCIES A LES MARES QUE ENS VAN ACOMPANYAR.


Hola Pintors!!
Segur que us ho vau passar molt bé a l’excursió ! A mi m’agradaba molt anar d’excursió amb el cole, i a la mitjana ens ensenyaven moltes coses sobre les aus que hi viuen i les diferents tipus d’arbres i arbustos. Segur que heu aprés moltes coses! Una abraçada