GRÀCIES NÚRIA PER TOT EL QUE ENS HAS ENSENYAT. Publicat el 12 abril 2012 per Jose Martín 1 LA NÚRIA JA HA ACABAT LES CLASSES A LA NOSTRA ESCOLA. ESPEREM QUE TORNI TOT SOVINT A VISITAR-NOS. T’ESTIMEM MOLT! FINS AVIAT!
COMENCEM UN NOU PROJECTE: QUÈ PODEM FER PER MILLORAR EL DIA A DIA DE LA NOSTRA CLASSE I DE LA NOSTRA ESCOLA? Publicat el 24 novembre 2011 per Jose Martín 2 COMENCEM PER LES COSES FÀCILS COM SALUDAR, DONAR LES GRÀCIES, DEMANAR SI US PLAU O ESTAR BEN ASSEGUTS. L’ARES ENS HA PORTAT UN LLIBRE SOBRE ELS PETONS DE TOTA MENA, QUE ENS HA AGRADAT MOLTÍSSIM. QUI MÉS ENS POT AJUDAR?
DILLUNS PASSAT VAM FER LA GRAN CURSA DE LA CLASSES DELS I LES CICLISTES. VA SER MOLT DIVERTIDA! Publicat el 17 novembre 2011 per Jose Martín 2
AVUI CELEBREM LA CASTANYADA. HEM FET UN COLLARET PEL NOSTRE BALL. Publicat el 28 octubre 2011 per Jose Martín 3
L’ESTIU ÉS DIVERTIT I HO RECORDEM ELS PRIMERS DIES D’ESCOLA. Publicat el 30 setembre 2011 per Jose Martín 1
PRESENTACIÓ Publicat el 2 juliol 2009 per Jose Martín 2 AQUEST BLOC ÉS UNA EINA MÉS DE L’AULA. VOL SER LA CRÒNICA DEL TREBALL REALITZAT DIÀRIAMENT. ESPEREM LA PARTICIPACIÓ DE TOTS I TOTES.