SOM LA CLASSE DELS PINTORS !!! Publicat el 27 setembre 2012 per MONTSERRAT VILLORIA MOMBIELA PARES I MARES, JA TENIM NOM PER LA CLASSE !!!! DESPRÉS DE MOLT PENSAR, HEM DECIDIT SER LA CLASSE DELS PINTORS. ÉS UN NOM XULO, OI? ARA, ENS HAUREU D’AJUDAR A PENSAR QUINES COSES VOLEM APRENDRE I A BUSCAR INFORMACIÓ. APA DONCS, SOM-HI !!!!
HOLA PINTORS I PINTORES!!! UN NOM XULISSÍM. EM TROBAT UN BLOC DE DONES PINTORES, ENS SEMBLA MOLT INTERESSANT JA QUE LA MAJORIA D’AQUESTES ARTISTES VAN SER DESCONEGUDES A LA NOSTRA HISTORIA. EM VAIG A MIRAR SI TROBO ALGUNA PINTORA INTERESSANT!!! http://mujerespintoras.blogspot.com/ ADÉU!!!
HOLA PINTORS I PINTORES!!! UN NOM XULISSÍM.
EM TROBAT UN BLOC DE DONES PINTORES, ENS SEMBLA MOLT INTERESSANT JA QUE LA MAJORIA D’AQUESTES ARTISTES VAN SER DESCONEGUDES A LA NOSTRA HISTORIA.
EM VAIG A MIRAR SI TROBO ALGUNA PINTORA INTERESSANT!!!
http://mujerespintoras.blogspot.com/
ADÉU!!!
Moltes gràcies famílies!
Aquest bloc segur que és molt interessant! Ens el mirarem, segur!!!