2 comentaris a “ESCOLLIM UN NOU PROJECTE.

  1. Molt interessant. A més a més a la segona volta a guanyat amb diferència.

  2. A nosaltres ens agrada molt mirar pel.lícules de dibuixos i pensant, pensant ens hem enrecordat d’unes quantes en la que surten robots:
    – Wall-e
    – Astroboy
    – El gigante de hierro
    – Descubriendo a los Robinsones,

    les dos últimes són les que més ens agraden, encara que les altres dos també són molt xules…

    I vosaltres coneixeu cap conte o pel.lícula en la que surtin robots?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *