Molt interessant. A més a més a la segona volta a guanyat amb diferència.
A nosaltres ens agrada molt mirar pel.lícules de dibuixos i pensant, pensant ens hem enrecordat d’unes quantes en la que surten robots:
– Wall-e
– Astroboy
– El gigante de hierro
– Descubriendo a los Robinsones,
les dos últimes són les que més ens agraden, encara que les altres dos també són molt xules…
I vosaltres coneixeu cap conte o pel.lícula en la que surtin robots?
Molt interessant. A més a més a la segona volta a guanyat amb diferència.
A nosaltres ens agrada molt mirar pel.lícules de dibuixos i pensant, pensant ens hem enrecordat d’unes quantes en la que surten robots:
– Wall-e
– Astroboy
– El gigante de hierro
– Descubriendo a los Robinsones,
les dos últimes són les que més ens agraden, encara que les altres dos també són molt xules…
I vosaltres coneixeu cap conte o pel.lícula en la que surtin robots?