NICARAGUA

El divendres, el Jesús i l’Ester, els pares de l’Oriol, van ser els

encarregats d’explicar-nos el projecte famílies.

Ens vam explicar Nicaragua, perquè ells van estar vivint durant

1 any.

Van anar a ajudar les famílies pobres i els van ensenyar a tenir

una alimentació sana.

Nicaragua està a Sud-Amèrica, i està banyada per dos oceans:

l’Atlàntic i el Pacífic.

Sempre van descalços, fa molta calor i els encanta la fruita.

El Jesús i l’Ester ens van portar pinya i plàtan per tastar.

Ja veureu quins munt de coses hem après.

IMG_3035 IMG_3041 IMG_3045 IMG_3046 IMG_3047 IMG_3048

 

MINI OLIMPÍADA A LES BASSES D’ALPICAT

Com a cloenda del nostra projecte, vam anar a les pistes d’atletisme

de les Basses d’Alpicat per fer una mini-olimpíada.

Vam anar la classe dels olímpics i la classe dels atletes.

Les senyoretes van preparar 5 proves atlètiques: velocitat, relleus,

salt de llargada, llançament de pes i tanques.

Ens van acompanyar el Jesús i l’Agnès, els pares de l’Oriol i l’Adrià.

Va sortir el sol i no feia molt fred.

Vam conèixer i practicar les diferents modalitats d’atletisme.

Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.

Volem repetir !!!

IMG_2825 IMG_2829 IMG_2830 IMG_2838 IMG_2840 IMG_2842 IMG_2843 IMG_2844 IMG_2845 IMG_2847 IMG_2848 IMG_2853

INVENTEM CONTES !!!

La setmana passada, uns quants nens i nenes de la classe, vam

inventar un conte.

Vam triar quatre personatges dels daus de les històries, i vam

pensar una història divertida.

Vam escollir un començament, un lloc i una història i finalment,

un acabament.

Seguirem provant i aprenent a ser grans escriptors !!!

A veure si us agrada:

IMG_2913 IMG_2915 IMG_2916 IMG_2917