La setmana passada, uns quants nens i nenes de la classe, vam
inventar un conte.
Vam triar quatre personatges dels daus de les històries, i vam
pensar una història divertida.
Vam escollir un començament, un lloc i una història i finalment,
un acabament.
Seguirem provant i aprenent a ser grans escriptors !!!
A veure si us agrada:



