INVENTEM CONTES !!!

La setmana passada, uns quants nens i nenes de la classe, vam

inventar un conte.

Vam triar quatre personatges dels daus de les històries, i vam

pensar una història divertida.

Vam escollir un començament, un lloc i una història i finalment,

un acabament.

Seguirem provant i aprenent a ser grans escriptors !!!

A veure si us agrada:

IMG_2913 IMG_2915 IMG_2916 IMG_2917

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *