NICARAGUA

El divendres, el Jesús i l’Ester, els pares de l’Oriol, van ser els

encarregats d’explicar-nos el projecte famílies.

Ens vam explicar Nicaragua, perquè ells van estar vivint durant

1 any.

Van anar a ajudar les famílies pobres i els van ensenyar a tenir

una alimentació sana.

Nicaragua està a Sud-Amèrica, i està banyada per dos oceans:

l’Atlàntic i el Pacífic.

Sempre van descalços, fa molta calor i els encanta la fruita.

El Jesús i l’Ester ens van portar pinya i plàtan per tastar.

Ja veureu quins munt de coses hem après.

IMG_3035 IMG_3041 IMG_3045 IMG_3046 IMG_3047 IMG_3048

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *