El divendres, el Jesús i l’Ester, els pares de l’Oriol, van ser els
encarregats d’explicar-nos el projecte famílies.
Ens vam explicar Nicaragua, perquè ells van estar vivint durant
1 any.
Van anar a ajudar les famílies pobres i els van ensenyar a tenir
una alimentació sana.
Nicaragua està a Sud-Amèrica, i està banyada per dos oceans:
l’Atlàntic i el Pacífic.
Sempre van descalços, fa molta calor i els encanta la fruita.
El Jesús i l’Ester ens van portar pinya i plàtan per tastar.
Ja veureu quins munt de coses hem après.





